Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

PSP funkar inte.

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• PSP funkar inte.

Hej, min psp är flashad, när jag försöker starta den så lyser power knappen grönt men ingenting händer, psp öppnas inte. Testade lägga in mitt minneskort och batteri i min kompis psp för att kunna se om det var fel på minneskortet eller batteriet, men det var inte så, det funkade på min kompis psp. testade med min kompis batteri och hans minneskort på min psp men ändå går det inte o starta den. den lyckades startas nyss, vet inte hur men när jag stängde av pspn och försökte öppna den igen så händer samma sak, vad kan felet vara med pspn? har testat lägga in min kompis pandora batteri, men den startas ändå inte, han flashade en killes psp idag. men pspn går alltså inte att sätta på,.

ps. jag uppaterade custom firmware 3.90 m33 till Custom firmware 5.0 m33-4
    kan det bero på det?
    Last edited by Sezer143; 2008-12-16, 22:01.

Låter som att kanske uppdateringen misslyckades, stoppade du bara i pandora batteriet eller både batteriet och pandoraminneskortet?
    iPhone 3G:
    Svart 16GB
    Telia Max 25
    PSP:

Custom firmware - 5.00 M33-6
    SanDisc MS Pro Duo Ultra II
    4GB
    Xbox 360:

CFW - ix 1.51

Comment

När jag uppdaterade från 3.90 till 5.0 så laddade jag bara ner 5.0 uppdateringen och la in den i någon map, minns ej vilket sen tryckte jag på ''games'' på menyn på pspn och installerade uppdateringen.

När min kompis försökte fixa min psp så stoppade han in pandora batteri och magic minneskort men psp vägrade starta, det lyser bara grönt om power knappen.

Comment

Laddade du ner 5.00 M33 eller 5.00?

Prova att lyssna om du hör ljud på pspn och prova att tryck på ljusstryckaknappen.
        iPhone 3G:
        Svart 16GB
        Telia Max 25
        PSP:

4GB
        Xbox 360:

CFW - ix 1.51

Comment

5.00 m33-4 var det, vad är ljusstryckaknappen?

Comment

Original inlägg av Sezer143 Visa Inlägg
            5.00 m33-4 var det, vad är ljusstryckaknappen?
            Den lilla fyrkanten som ser ut som en tvskärm längst ner på pspn.
            iPhone 3G:
            Svart 16GB
            Telia Max 25
            PSP:

4GB
            Xbox 360:

CFW - ix 1.51

Comment

Funkar ändå inte.

Comment

då är den nog brickad, kom förbi oss
                300 kr fattigare trollar vi om den med lite tur.
                / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

300 skojar du eller? jag kan själv flasha, unbricka. men det går inte att starta själva pspn med pandora heller.

Comment

300 skojar du eller? jag kan själv flasha, unbricka. men det går inte att starta själva pspn med pandora heller.
                    Varför skulle jag skoja för ?
                    Vi har tagit 300 kr för att flasha eller unbricka PSP or länge.

Om du nu kan pandoratrolla PSPor borde du kunna väcka liv i enheten om den är mjukvarusaboterad, har du tappat den kan hårdvaran knäckts o då hjälper inte något pandorakitt.

Men dyk förbi du kan vi prova Boota våra Servicekit på Din enhet, det bjuder jag på.
                    Får vi igång den o du besätämmer för att vi skall åtgärda den kostar det 300, om inte så får du åka hem o trolla själv.
                    / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Comment

Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
                      Varför skulle jag skoja för ?
                      Vi har tagit 300 kr för att flasha eller unbricka PSP or länge.

Om du nu kan pandoratrolla PSPor borde du kunna väcka liv i enheten om den är mjukvarusaboterad, har du tappat den kan hårdvaran knäckts o då hjälper inte något pandorakitt.

Men dyk förbi du kan vi prova Boota våra Servicekit på Din enhet, det bjuder jag på.
                      Får vi igång den o du besätämmer för att vi skall åtgärda den kostar det 300, om inte så får du åka hem o trolla själv.
                      Schysst!!! Deal ... Slå till!!!
                      Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Comment

Hur menar du då, kan ni kolla om ni kan fixa min psp utan att ta emot pengar?
                        men ni tar pengar för att fixa den om jag fattar fel. Var är erat butik, adress och när kan jag komma?

Comment

Hur menar du då, kan ni kolla om ni kan fixa min psp utan att ta emot pengar?
                          men ni tar pengar för att fixa den om jag fattar fel. Var är erat butik, adress och när kan jag komma?
                          Han menar att vi kan testa om vi kan starta pspn med pandora. Sen får du bestämma om du vill fortsätta prova själv eller om vi ska unbricka den för 300.

Vi ligger på Blekingegatan 16 i stockholm, nära SÖS
                          iPhone 3G:
                          Svart 16GB
                          Telia Max 25
                          PSP:

4GB
                          Xbox 360:

CFW - ix 1.51

Comment

Original inlägg av Xager Visa Inlägg
                            Han menar att vi kan testa om vi kan starta pspn med pandora. Sen får du bestämma om du vill fortsätta prova själv eller om vi ska unbricka den för 300.

Vi ligger på Blekingegatan 16 i stockholm, nära SÖS
                            Det var ju det jag slrev ^^
                            Knasigt ibland hur folk tolkar saker när de är desperata
                            / Pendragon

Comment

ursäkta mig men.. ''vadå tolkar när ni är desperata'' det kommer ju heller inte funka för er om det inte funkar med min pandora, eftersom att alla pandora är samma och jag har unbrickat min kompis psp med pandora batteriet. men min går inte. kan ni inte kolla vad som är felet med den om jag kommer?

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                              Auto-Saved
                              Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
                              x
                              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                              x
                              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                              Working...
                              X