Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Precis nergraderat

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

OkejOkej!, har testa på syrrans bärbara... både jag och syrran har Vista! Har aldrig råkat ut för detta innan!:S...

Comment

Tycker det verkar skumt att Win inte gillar filformatet ... Inte ens när du kör via usb med kortet i .. ????
      Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Comment

Jag vet! det är hel knepigt!:S:S:S ! när jag väl formaterat det med hjälp utav windows så finns det ju ingenting kvar inte ens psp mappen! :S

Comment

Original inlägg av Xager Visa Inlägg
          Kan vara ett piratkort annars
          Därför länkade jagtill min Videofil
          http://www.youtube.com/watch?v=0bJDXAmgamE
          / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Gjorde så som du gjorde i filmen och jag får bara upp: User capacity 3825mb. Free space 3825mb ?! ingen text eller ngt? Kortet är ett Sony memory stick pro duo magicgate mark2 4gb

Comment

Original inlägg av mattsson90 Visa Inlägg
              Gjorde så som du gjorde i filmen och jag får bara upp: User capacity 3825mb. Free space 3825mb ?! ingen text eller ngt? Kortet är ett Sony memory stick pro duo magicgate mark2 4gb
              Då är det ett orginal, kanske är trasigt kort från tillverkningsledet.
              Kör in den där du köpte den o be dem byta/skicka på service.
              / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Comment

det funkade ju innan jag nergraderade?

Comment

Original inlägg av mattsson90 Visa Inlägg
                  det funkade ju innan jag nergraderade?
                  Min bil jag köpte fungerade fint när jag köpte den med men den fick åka in en sväng till verkstan ändå den med.

Det kan varit slumpen som gjort att just ditt kort eller PSP inte fungerar osm den skall.
                  Eller så får du helt enkelt försöka att flasha om din PSP enhet.
                  Att gå från 4.0 till en uppgradering direkt 5.0 m33-6 uppgradering kan orsaka sådana problem du beskrev.
                  / Pendragon

Comment

Okej? kan ju inte flasha om den med tanke på att jag inte kan lägga in några filer på den ^^, ... Ska kolla om original kortet fungerar idag!

Comment

Prova trolla om ett minneskort till Pandora ( Läs FAQ ) och ett battei till Jigkick/pandora o gör om
                      / Pendragon

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                      Auto-Saved
                      Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
                      x
                      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                      x
                      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                      Working...
                      X