OkejOkej!, har testa på syrrans bärbara... både jag och syrran har Vista! Har aldrig råkat ut för detta innan!:S...
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Precis nergraderat
Collapse
X
-
Tycker det verkar skumt att Win inte gillar filformatet ... Inte ens när du kör via usb med kortet i .. ????Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!
- Citat
- Flag
Comment
-
Därför länkade jagtill min VideofilOriginal inlägg av Xager Visa InläggKan vara ett piratkort annars
http://www.youtube.com/watch?v=0bJDXAmgamE/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
- Citat
- Flag
Comment
-
Då är det ett orginal, kanske är trasigt kort från tillverkningsledet.Original inlägg av mattsson90 Visa InläggGjorde så som du gjorde i filmen och jag får bara upp: User capacity 3825mb. Free space 3825mb ?! ingen text eller ngt? Kortet är ett Sony memory stick pro duo magicgate mark2 4gb
Kör in den där du köpte den o be dem byta/skicka på service./ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
- Citat
- Flag
Comment
-
Min bil jag köpte fungerade fint när jag köpte den med men den fick åka in en sväng till verkstan ändå den med.Original inlägg av mattsson90 Visa Inläggdet funkade ju innan jag nergraderade?
Det kan varit slumpen som gjort att just ditt kort eller PSP inte fungerar osm den skall.
Eller så får du helt enkelt försöka att flasha om din PSP enhet.
Att gå från 4.0 till en uppgradering direkt 5.0 m33-6 uppgradering kan orsaka sådana problem du beskrev./ Pendragon
- Citat
- Flag
Comment
-
Prova trolla om ett minneskort till Pandora ( Läs FAQ ) och ett battei till Jigkick/pandora o gör om
/ Pendragon
- Citat
- Flag
Comment

Comment