Original inlägg av klauzer
Visa Inlägg
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
GUIDE: Installera CFW på PSP-3000 och 2000
Collapse
X
-
använd sök funktionen här på forumet eller googla lite, det finns metoder för att få den att autostarta detta, MEN inte om du bryter strömen...Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
- Citat
- Flag
Comment
-
Ett tips till alla som vill köpa psp 3000. 90% av alla 3000 som finns i butik nu har FW 5.70 som inte går att hacka bara ett tips innan ni köper och kommer hem besvikna
Why drink and drive or smoke and fly? When you can do both and die!
ALLEWMODZ-CASE MODDING
- Citat
- Flag
Comment
-
den kanske går att hacka snartOriginal inlägg av allewii Visa InläggEtt tips till alla som vill köpa psp 3000. 90% av alla 3000 som finns i butik nu har FW 5.70 som inte går att hacka bara ett tips innan ni köper och kommer hem besvikna
http://www.psp-hacks.com/2009/12/26/...ll-psp-models/
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
- Citat
- Flag
Comment
-
Kan vara fejk./ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
- Citat
- Flag
Comment
-
Månger säger att den är fejk och det tror jag påOriginal inlägg av Pendragon Visa InläggKan vara fejk.
Why drink and drive or smoke and fly? When you can do both and die!
ALLEWMODZ-CASE MODDING
- Citat
- Flag
Comment
-
Har följt er guide nu och får det inte att fungera. Köpte en psp med fw 4.20, laddade ner 5.03 från länken ni hade så det är orginal 5.03 på den nu, men när jag gör chickHEN proceduren så låser den sig bara som i filmen som var länkad här i tråden. Men när jag provar igen så blir det bara lika. Har provat upp mot 100ggr, har även provat ett 10 tal metoder som folk på youtube hävdade skulle funka varje gång. Har nollställt den och formaterat kortet tre ggr och gjort om hela proceduren. Har ett sandisk memory stick pro duo 4gig med magic gate stöd köpt på kjell & company så det borde inte vara fejk. Det jag tycker är konstigt är att ingen annan verkar ha haft samma problem. Skulle vara väldigt tacksam för svar ifall det finns nått bra sätt att triggra det eller få det att fungera helt enkelt. MVH
- Citat
- Flag
Comment
-
Löste det.
Original inlägg av halwar Visa InläggHar följt er guide nu och får det inte att fungera. Köpte en psp med fw 4.20, laddade ner 5.03 från länken ni hade så det är orginal 5.03 på den nu, men när jag gör chickHEN proceduren så låser den sig bara som i filmen som var länkad här i tråden. Men när jag provar igen så blir det bara lika. Har provat upp mot 100ggr, har även provat ett 10 tal metoder som folk på youtube hävdade skulle funka varje gång. Har nollställt den och formaterat kortet tre ggr och gjort om hela proceduren. Har ett sandisk memory stick pro duo 4gig med magic gate stöd köpt på kjell & company så det borde inte vara fejk. Det jag tycker är konstigt är att ingen annan verkar ha haft samma problem. Skulle vara väldigt tacksam för svar ifall det finns nått bra sätt att triggra det eller få det att fungera helt enkelt. MVH
Jag löste det genom att göra en till mapp som hette ChickHEN R2 och ha fler bilder a-g.
Här är en länk till videon som hjälpte mig: http://www.youtube.com/watch?v=dvUUb...ayer_embedded#
- Citat
- Flag
Comment

Comment