Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

little big planet error

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Fick tillbaka min psp av lillebrorsan idag, han har uppdaterat den över nätet me 6.20 så nu funkar inte chicken längre =/ ungjävel, nu har jag inga spel kvar.

satans =)

Comment

det är därför man inte lånar ut en PSP man inte kan fixa med hjälp av Pandora
      Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Finns det inget sätt eller e det bara att ligga lågt på en ny fw ? arg jag blir =)

Comment

det finns tyvär inget sätt att fixa den där PSP'n i dagsläget, du får ligga lågt och hoppas på att dom släpper ngn metod för att på ett säkert sätt installera CFW på den eller en nyare bug exploit
          Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Comment

it suckes =)

tack

Comment

Tjena grabbar, tänkte slänga väck mig från 360 forumet nu ett tag och fråga lite om psp:n här, har ett 2004 slim/lite silver åbäke,,, nu en fråga drog en automatisk uppdatering av firmware för ett tag sen så nu har jag 5,00 M33-6 i den.. jag får också ett sånt muppat error som "whityoustone" men seriöst, 360 har jag inga problem med. men den här lilla maskinen förbryllar mig, ska jag följa nått av exemplen här ovanför mig. och vilken ska jag välja?

Tacksam för svar. gärna gudie med pics och hela köret hade varit riktigt nice för ett psp-analfabet som man är. =)

Comment

det du behöver är att ladda hem dom 2 senaste uppdateringarna du kan hämta från min hemsida: http://www.swizzy.se/downloads_PSP.php nämligen:

CFW 5.50 GEN-D2 (Quick update)
                CFW 5.50 GEN-D

först lägger du in 5.50 GEN-D på ditt minneskort, installerar... sedan går byter du till 5.50 GEN-D2 (detta är bara en liten patch, därför måste du lägga in GEN-D först)

du kopierar 550.PBP och mappen PSP och lägger i ROOTEN på ditt minneskort, sedan går du in där du normalt går in för att spela spel och väljer updaten där, när du väl är klar får du gå in i recovery menyn igen och ändra så att du kör på Sony's drivrutin... och även göra om hacken (om du vill ha dom, WMA/Flashplayer) och stänga av VSHMENU om du inte använder den...

*edit:*
                Hoppas du hängde med, annars kan du adda mig på MSN eller skicka ett mail till mig så försöker jag förklara det mer i detalj
                Last edited by Swizzy; 2009-12-01, 18:25.
                Google is your friend!

Comment

Swizzy du e guden. kollade in din hemsida precis. nice mannen. ska göra allt du säger till prick ovanför. inget särskilt jag behöver. alltså bara koppla den till datorn och lägga in allt där ifrån? hoppas jag inte fuckar nått bara >=) tackar tackar

btw skrev i din fina enkät nyss med, sannerligen hade jag 2 boxar som fick hälsa hem med 3 dagars mellanrum, surt. återstår att se om man flashar den nya fina svarta saken som införskaffades =)
                  Last edited by SWPHOBIA; 2009-12-01, 18:29.

Comment

Original inlägg av SWPHOBIA Visa Inlägg
                    Swizzy du e guden. kollade in din hemsida precis. nice mannen. ska göra allt du säger till prick ovanför. inget särskilt jag behöver. alltså bara koppla den till datorn och lägga in allt där ifrån? hoppas jag inte fuckar nått bara >=) tackar tackar
                    japp, det ska inte vara några problem att köra på detta, jag har dock inte testat att köra på en slim själv, då jag har en PSP 1004/Phatt, men om du redan har 5.00-M33 ska du kunna lägga in detta utan problem av vad jag läst på nätet...
                    Google is your friend!

Comment

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
                      japp, det ska inte vara några problem att köra på detta, jag har dock inte testat att köra på en slim själv, då jag har en PSP 1004/Phatt, men om du redan har 5.00-M33 ska du kunna lägga in detta utan problem av vad jag läst på nätet...
                      Jag provade nyss på en slim med 3.71-M33 det funka inte, var tvungen att gå till 5.00-M33 sedan 5.50 GEN-D

En fråga, är det helt safe att surfa med pspn (5.50 GEN-D2) utan risk att bli av med sin CFW?

Comment

Du kan göra princip allt du kan tänka dig med PSP:n ... Men kör aldrig några automatiska uppdateringar så är du 100% safe.
                        Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Comment

Toppen!

Comment

när jag försöker ladda ner en bana till little big planet står det "a system software update for the PSP system is required"
                            samma visa med playstation store.. funkar de inte med CFW?

Comment

då fungerar det tyvär inte med CFW nej det du kan göra dock är att fixa ett Pandora batteri samt ett Pandora minneskort (pandora minneskort finns på min hemsida färdigt att bara kopiera över... ett sådant måste vara 512mb eller större, ALLT på minneskortet raderas!!) sedan lägga in OFW, ladda hem det du vill ha och gå tbx till CFW... det borde fungera, dock inget jag testat...
                              Google is your friend!

Comment

Synd! Oj de blir alldeles för omständigt...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad:
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X