Jag förstår inte riktigt vad den handlar om, jag skulle ju kunna flytta den till ris & ros...men passar den verkligen där...till fritt forum kanske?
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Tråden där vi skrattar åt inkompetenta Hansi
Collapse
X
-
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
-
Radera den för tusan. Ingen kommer ta det som om du vill undanröja kritik mot dig (den lilla som finns). Dessutom slipper jag bli nedsvartad pga. av ngn idiot som suttit på samma nätverk som jag och skrivit en massa skit.Boxen är på släkttäff i Tyskland.
- Citat
- Flag
Comment
-
Jag flyttar den till fritt forum iaf :-)Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment

Comment