Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Tråden där vi skrattar åt inkompetenta Hansi

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Jag förstår inte riktigt vad den handlar om, jag skulle ju kunna flytta den till ris & ros...men passar den verkligen där...till fritt forum kanske?
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Radera den för tusan. Ingen kommer ta det som om du vill undanröja kritik mot dig (den lilla som finns). Dessutom slipper jag bli nedsvartad pga. av ngn idiot som suttit på samma nätverk som jag och skrivit en massa skit.
      Boxen är på släkttäff i Tyskland.

Comment

Jag flyttar den till fritt forum iaf :-)
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Ska du inte döpa om tråden också Hansi?
          Typ "Tråden där Hansi skrattar åt oss som inte har lika skönt jobb som han!".

Sitta på ett kontor och ha tråkigt och bara längta hem till sina Tv-spel är nog rätt mycket tråkigare...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X