Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

omflashning

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• omflashning

Lyckades felflasha mitt bios inatt.. vad kostar det om jag skickar er bara moderkortet för omflashning av chippet?
    AVSTÄNGD: KRINGGÅR *-FILTRET FÖR ATT LÄNKA TILL KONKURRERANDE FÖRETAG

Har du omflashat originalbios eller ett chip monterat?

Vem utförde den ursprungliga modifieringen?

Vi tar 1000:- för att flasha om ett felflashat moderkort om det inte var modifierat av oss första gången. Var det vi som flashade kostar omflashningen 700:-.

Det är mycket mer jobb att flasha om ett ej fungerande moderkort än ett med fungerande originalbios.

Jag rekommenderar annars montering av alladin advance 845:-, eller X-ecuter 2 lite för 1095:-. Med X-ecuter 2 lite kan vi lägga in både originalbios och x-ecuter 2 bios eftersom chippet har 2 biosplatser.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Ah.. skrev lite fel där, jag har ett Alladin ADV insatt.. det va ********* som satte i det..

Comment

Om 49lf020-kretsen sitter i sockel kan du pilla loss den och lämna/skicka till oss. Vi tar 200:- + 70:- returfrakt för att programmera om den. Om det inte sitter i en sockel så tar vi 1000:- (för att Alladin är ena hemska chip att löda loss, och vi byter det mot ett helt nytt där minneskretsen sitter i en sockel...)
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Originally posted by Hansi
          Om 49lf020-kretsen sitter i sockel kan du pilla loss den och lämna/skicka till oss. Vi tar 200:- + 70:- returfrakt för att programmera om den. Om det inte sitter i en sockel så tar vi 1000:- (för att Alladin är ena hemska chip att löda loss, och vi byter det mot ett helt nytt där minneskretsen sitter i en sockel...)
          Om jag löder loss den själv då?

Comment

Vi kan (orkar...) inte flasha om alladinchip där 49lf020 chippet inte sitter i sockel. Vi skulle ta 350:- för jobbet att löda loss det, flasha det, löda tillbaka det. Chipen säljer vi för 345:-....

Comment

Originally posted by Hansi
              Vi kan (orkar...) inte flasha om alladinchip där 49lf020 chippet inte sitter i sockel. Vi skulle ta 350:- för jobbet att löda loss det, flasha det, löda tillbaka det. Chipen säljer vi för 345:-....
              Det va ju inte bra, får vända mig till några andra då.. tack ändå.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X