Torx heter de ja, 10 är storleken till de små. Men bara för att evox-loggan kommer upp måste du inte ha ver. 1.6, för tredje gången säger jag till dig, kolla länken jag gav dig.
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Chip problem
Collapse
X
-
jag koillade hemsidan och den visade att det var v1.6. som jag sa tidigare :POriginal inlägg av rejjoTorx heter de ja, 10 är storleken till de små. Men bara för att evox-loggan kommer upp måste du inte ha ver. 1.6, för tredje gången säger jag till dig, kolla länken jag gav dig.
- Citat
- Flag
Comment
-
Chippet har nog inte kontakt riktigt, eller så har du en kallödning. Värm på alla lödpunter med en lödkolv eller lämna in den till någon som kan fixa den åt dig...Original inlägg av rejjo, 5 april -06
"Har du inget och göra, skriv en guide!"
- Citat
- Flag
Comment
-
nu lyser chippet helatiden. Men xboxen restar nu 2x innan den börjar ladda helt. Sen när den börjat ladda så blinkar ejectknappen röd/grönt och sen kommer den inte fram till något dashboard eller ens rutan där det stog fel förutom.
- Citat
- Flag
Comment
-
Okej, men det är nog inga problem, det värsta som kan hända är väl att du får köpa ett nytt chip, dvs. om du inte råkade pajja något annat när du var inne och pillade i boxen
. Troligtvis är felet bara att chippet har dålig kontakt.
Original inlägg av rejjo, 5 april -06
"Har du inget och göra, skriv en guide!"
- Citat
- Flag
Comment

tror ni det hjälper av att löda lite osv?
Comment