Hej jag har fått problem med min xbox sen en uppdatering på win7.jag kollar alla mina filmer från datan via xbox till tvn men nu helt plötsligt så står de att xboxen är lock och vill ha användarnamn och lösen???? Xboxen och datan pratar med varandra så jag kan lägga över filmer men orka göra de varje gång!!!! ngn som vet vad som hänt HJÄLP
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
problem med win7 och gamla xbox
Collapse
X
-
Windows 7 har per standard lösenord skyddat nätverk, avaktivera det och se om det hjälper?Original inlägg av mobba Visa InläggHej jag har fått problem med min xbox sen en uppdatering på win7.jag kollar alla mina filmer från datan via xbox till tvn men nu helt plötsligt så står de att xboxen är lock och vill ha användarnamn och lösen???? Xboxen och datan pratar med varandra så jag kan lägga över filmer men orka göra de varje gång!!!! ngn som vet vad som hänt HJÄLP
men vad detta har med Aktiviteter och Kampanjer att göra vetefan?
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
- Citat
- Flag
-
Steg 1. Öppna start menyn, gå in på kontrollpanelenOriginal inlägg av lill3n Visa InläggJag undrar vart och hur man stänger av det?
Steg 2. Gå in under kategorin "Nätverk och Internet"
Steg 3. Gå in under subkategorin "Nätverks- och delningscenter"
Steg 4. På vänster sidan hittar du nu "Ändra avancerade delningsinställningar" gå in på den länken...
Steg 5. Leta efter "Lösenordsskyddad delning" (ligger nästan längst ner) byt till "Inaktivera lösenordsskyddad delning" och tryck på spara ändringar
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
- Citat
- Flag
Comment
-
[QUOTE=psytroll;235785]well uppdatera xbmc till den senaste t3ch releasen .. har du problem att hitta den så kan jag spegla upp den om någon av kollegorna påminner mig
[/QUOTE
Släpper t3ck Releaser med jämna mellanrum fortfarande??? Finns det nån länk så jag kan kolla ... Där jag brukade dra dra dem ...Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!
- Citat
- Flag
Comment
-
Nope t3ch har lagt ner det projectet...Original inlägg av Begga Visa InläggSläpper t3ck Releaser med jämna mellanrum fortfarande??? Finns det nån länk så jag kan kolla ... Där jag brukade dra dra dem ...Google is your friend!
- Citat
- Flag
Comment
-
Ok, prova med det som psytroll skrev, uppdatera till SENASTE XBMC...Original inlägg av lill3n Visa InläggTack för guiden Swizzy men det hjälpte inte.
Får fortfarande: Låsinställningar för smb://Lilla/
Användarnamn:
Lösen:Google is your friend!
- Citat
- Flag
Comment

Comment