Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

problem med win7 och gamla xbox

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• problem med win7 och gamla xbox

Hej jag har fått problem med min xbox sen en uppdatering på win7.jag kollar alla mina filmer från datan via xbox till tvn men nu helt plötsligt så står de att xboxen är lock och vill ha användarnamn och lösen???? Xboxen och datan pratar med varandra så jag kan lägga över filmer men orka göra de varje gång!!!! ngn som vet vad som hänt HJÄLP

Original inlägg av mobba Visa Inlägg
    Hej jag har fått problem med min xbox sen en uppdatering på win7.jag kollar alla mina filmer från datan via xbox till tvn men nu helt plötsligt så står de att xboxen är lock och vill ha användarnamn och lösen???? Xboxen och datan pratar med varandra så jag kan lägga över filmer men orka göra de varje gång!!!! ngn som vet vad som hänt HJÄLP
    Windows 7 har per standard lösenord skyddat nätverk, avaktivera det och se om det hjälper? men vad detta har med Aktiviteter och Kampanjer att göra vetefan?
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

sry ny på sidan

Comment

well uppdatera xbmc till den senaste t3ch releasen .. har du problem att hitta den så kan jag spegla upp den om någon av kollegorna påminner mig

Comment

Jag undrar vart och hur man stänger av det?

Comment

Original inlägg av lill3n Visa Inlägg
            Jag undrar vart och hur man stänger av det?
            Steg 1. Öppna start menyn, gå in på kontrollpanelen

Steg 2. Gå in under kategorin "Nätverk och Internet"

Steg 3. Gå in under subkategorin "Nätverks- och delningscenter"

Steg 4. På vänster sidan hittar du nu "Ändra avancerade delningsinställningar" gå in på den länken...

Steg 5. Leta efter "Lösenordsskyddad delning" (ligger nästan längst ner) byt till "Inaktivera lösenordsskyddad delning" och tryck på spara ändringar
            Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Comment

[QUOTE=psytroll;235785]well uppdatera xbmc till den senaste t3ch releasen .. har du problem att hitta den så kan jag spegla upp den om någon av kollegorna påminner mig [/QUOTE

Släpper t3ck Releaser med jämna mellanrum fortfarande??? Finns det nån länk så jag kan kolla ... Där jag brukade dra dra dem ...
              Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Comment

Original inlägg av Begga Visa Inlägg
                Släpper t3ck Releaser med jämna mellanrum fortfarande??? Finns det nån länk så jag kan kolla ... Där jag brukade dra dra dem ...
                Nope t3ch har lagt ner det projectet...
                Google is your friend!

Comment

Tack för guiden Swizzy men det hjälpte inte.

Får fortfarande: Låsinställningar för smb://Lilla/

Användarnamn:
                  Lösen:

Comment

Original inlägg av lill3n Visa Inlägg
                    Tack för guiden Swizzy men det hjälpte inte.

Får fortfarande: Låsinställningar för smb://Lilla/

Användarnamn:
                    Lösen:
                    Ok, prova med det som psytroll skrev, uppdatera till SENASTE XBMC...
                    Google is your friend!

Comment

Får testa det

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                      Auto-Saved
                      Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek:
                      x
                      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                      x
                      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                      Working...
                      X