Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Super Disc

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Avalunch är en ny dashboard som kommer att bli väldigt trevlig när den är färdig, väldigt mycket trevlig i den med IRC klient med mera.

Senaste version är 0.46.3. Och enligt uppgift kommer 0.47 att innehålla både en chkdsk och en defrag för Xboxen

Som sagt, Avalaunch är definitvt nåt att hålla ögonen på

Comment

Tack Slite jag gillar den logiskt upplagt & lätt att förstå.
      "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Tycker också om Avalaunch, bytte till den vid v0.45 (från evox). Som sagt redan, så är den snygg och lättbegriplig. Det finns ett hjälpprogram för att göra en .xml-fil som passar just din xbox, men det har ett helt vansinnigt gränssnitt. AVAxml heter programmet.
        /kLaN

Comment

KlaN har du kört NexGen? Var ligger IP inställningarna i EvoXdashboarden skullle vilja lägga in dom i NexGen eller har du en färdig Configurerad config fil i NexGen som funkar med 3.5/3.6 SD programen så att man kommer år allt, skulle bli väldigt tacksam om nåpgon kunde maila mig en sådan Configfil.

Jo en sak till vad är det där under APPS/90x26 för något i Evoxdashboarden?
          Last edited by pege63; 2003-06-30, 11:31.
          "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Vilken version av NexGen har du?? Jag vet ingen version där du kan ställa in ip-nr m.m. Jag har 0.91c, eller dylikt.
            /kLaN

Comment

Jag har den senaste, vad jag skulle vilja ha e en config fil så jag kommer åt alla program, på vissa program står det unknown bara då vet man ju inte vad det är för program. IP finnas ju i Dash-X kan man inte bara hänvisa till det undras?

Jo en sak till vad är det där under APPS/90x26 för något i Evoxdashboarden? Kan man ta bort det?

Comment

Sd 3,5

Tjena
                Jag är en newbie på detta med x-box, fick tag i SD 3,6 fattar dock ej hur man installerar programmen för att kunna se filmer/dvd/avi m.m
                Har en nyinköpt box med Apple x 3.0 chip, någon som kan hjälpa denne nybörjare ?
                Sandman

Comment

blev ett fel.. ska vara 3,5 SD
                  Sandman

Comment

ett fel till. ska vara apple x 2,9
                    Sandman

Comment

Hej, det är newbien igen

Jag gjorde installationen precis som det stod i Evox dasboard info
                      men efter installationen så funkar inte spelen längre !
                      Kan ej spela svcd/vcd och avi samt mpeg heller.

HJÄLP !
                      Sandman

Comment

Har du läst den eminenta giden för hur man använder SD. Heter Hd byte med sd eller något liknande. Läs och begrunda om du fortfarande inte löst ditt problem så posta en bättre förklaring om vad du har gjort och vad som inte fungerar. Det är svårt att hjälpa om man inte vet vad som hänt.
                        "The mind is like a parachute - it only works if it's open."
                        - Frank Zappa

Xbox 1.1 / PCBioxx / WD120GB

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                        Auto-Saved
                        Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
                        x
                        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                        x
                        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                        Working...
                        X