Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Spela upp film i 480p, 720p och 1080p.

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Original inlägg av Desertstorm Visa Inlägg
    Går det att överklocka boxen för att klara 720p ?
    Har hört att det ska gå slänga in en 900mhz

Comment

Det ska ju finnas en DreamX variant som går över 1400 Mhz o har 128 i minne så det borde ju inte vara helt omöjligt för den händige.
      Ett sådant kit hade nog sålt bra nu när 720p blir allt vanligare iaf. tills 360:n är riktigt knäckt.

Comment

Lånar tråden lite.... Tänkte ju naturligtvis testa att gå in på Avalaunch på min XBOX. Den kom färdigchippad från PSXCARE för något år sen Så Avalaunch följde med, vet ej om jag har varit in i det förrut.

Nu när jag försöker gå in på Avalaunch så står det bara Please Wait While Loading DVD.
        Sen så går den bara tillbaka till min Dashboard som just nu är EvoX +3935
        Spelar ingen roll om det sitter en DVD film i XBOXen eller inte.

Jag har bara spelat på min XBOX och använt den som mediacenter och uppgraderat XBMC ibland.

Några tips på var man kan börja felsöka? Tack på förhand. Är rätt så ny på att pilla med XBOX.....

Comment

Testa att lägga in ett nytt avalaunch.

Comment

Har testat HD-klipp och de hackar som sagt. Men vilken är max-upplösningen som Xboxen klarar att visa?

736x416, 720x304, 704x400 och 960x400 är några av upplösningarna jag sett att HR-filmer varit i. Men vad är det den högsta upplösningen den kan visa? Vilken är den optimala upplösningen för Xboxen?

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X