Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Skönaste handkontrollen?

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Jag tycker i och för sig att Joytech Neo S Controller är den skönaste då den har gummerade sidor för optimalt grepp. Testa den ni...

Comment

Logitech's sladdlösa

Någon som har erfarenhet av dessa?
      Funderar på att skaffa mig ett par trådlösa kontrollers men vet inte om jag vågar :/
      Finns det andra alternativ till logitech's ?

/Rodex

Comment

Har jag spelat på den stora, så tycker jag det är lite jobbigt att komma till den lilla, och vice versa. sen är ju svart och vit knapp annorlunda på orginal och S, men där kan man ju inte skylle på nån kontroll.

Men MÅSTE jag välja så.....S.

Comment

Original inlägg av Rodex
          Någon som har erfarenhet av dessa?
          Funderar på att skaffa mig ett par trådlösa kontrollers men vet inte om jag vågar :/
          Finns det andra alternativ till logitech's ?

/Rodex

Den trådlösa från logitech är väligt bekväm! Jag har en sån fast när jag använder den högra thumbsticken så föredrar jag den lille kontrollen. Annars så e den väldigt bra enligt mig...
          Xbox V.1.0.............................\...../...__......___.....\....../
          Xecuter 2.1 PRO.......................\../....|__)...|.....|.....\../
          Thomson DVD.........................../..\....|__)...|___|...../..\
          Maxtor 80 Gb 7200Rpm............./.....\......................./.....\
          Evolution X

Comment

svart/vit knapparna på den stora sitter sämre till tikker jo, sen e den sämre att hålla också

Comment

Kan du inte lägga in trådlös oxå. Och låta detta representera
              alla typer av trådlösa till xbox?
              Detta för att få en uppfattning om någon tycker så bra om dem
              att de spelar hela tiden. Detta borde ju innebära att de faktiskt
              fungerar bra!

Comment

Original inlägg av Luxman
                Från vilken version gick man över till en liten handkontroll?
                Kolla på undersidan på kontrollen. Där står vilken modell det är!
                Ver 1.4 <> SmartXX v2
                LCD(blå)<>Blå/Röda Eject dioder
                IR-Mod<>XBMC

Comment

Original inlägg av Luxman
                  Från vilken version gick man över till en liten handkontroll?
                  Kanske i senaste laget för ett svar/inlägg men jag fick det stora med en 1.1box (dec 2002) och polare fick den lilla med en version 1.4 (jan 2004) så nånstans däremellan skulle jag säga..

Förövrigt är det stora överlägsen den lilla..

Comment

Funderar också på att skaffa den trådlösa men det sägs att den inte hänger med i svängarna. Sant eller Falskt?
                    Det vore grymt att göra en "casemod" med ir-mottagaren inbyggd.
                    Finns det nånn som kan lägga upp en bild på hur mottagaren ser ut? Har letat som en galning det finns bara bilder på hur själva kontrollern ser ut. Kanske lite tufft att programera sin univerala fjärr enligt handkontrollern. Då kan man ju köra typ DVDx med fjärr..
                    Välkommen hem till min enkla boning

Comment

blablobli

Den stora kontrollen är lätt bäst. Den bästa konsollkontroller någonsin enligt mig.

Tillverkas dom inte längre eller?

Comment

Hur ser man om man har den stora eller lilla modellen?

Comment

Den stora är stor och den lilla är mindre

Skämt och sido ..

den stora har start och back mellan de två tum-spakarna och den svarta och vita knappen snett ovanför de fyra färgade knapparna..

den lilla har start och back under den vänstra tum-spaken och den vita och svarta snett under den de fyra färgade knapparna..

Comment

För att känna sig lite dum då, så märkte jag precis att det stod "Xbox controller S" på baksidan hehe

Comment

"Skämt och sido .." hehe

Men allvar, stora controllern finns inte ens på xbox hemsida. E de nån som
                              vet om dom fortfarande finns?

Comment

klart den finns....... men tror itne den säljs....... men finns gör den
                                Du är kung Lucif3r, jag bugar mig inför dig!
                                respekt

Jag har nu gått vidare i livet och hänger inte här längre.
                                Min xbox kör web/bild/irc-server nu för tiden...
                                http://945gl.no-ip.org
                                #svenska7/900klubben @ eu.undernet.org bara kika in!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X