Jag tycker i och för sig att Joytech Neo S Controller är den skönaste då den har gummerade sidor för optimalt grepp. Testa den ni...
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Skönaste handkontrollen?
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Har jag spelat på den stora, så tycker jag det är lite jobbigt att komma till den lilla, och vice versa. sen är ju svart och vit knapp annorlunda på orginal och S, men där kan man ju inte skylle på nån kontroll.
Men MÅSTE jag välja så.....S.
- Citat
- Flag
Comment
-
Original inlägg av RodexNågon som har erfarenhet av dessa?
Funderar på att skaffa mig ett par trådlösa kontrollers men vet inte om jag vågar :/
Finns det andra alternativ till logitech's ?
/Rodex
Den trådlösa från logitech är väligt bekväm! Jag har en sån fast när jag använder den högra thumbsticken så föredrar jag den lille kontrollen. Annars så e den väldigt bra enligt mig...Xbox V.1.0.............................\...../...__......___.....\....../
Xecuter 2.1 PRO.......................\../....|__)...|.....|.....\../
Thomson DVD.........................../..\....|__)...|___|...../..\
Maxtor 80 Gb 7200Rpm............./.....\......................./.....\
Evolution X
- Citat
- Flag
Comment
-
Kan du inte lägga in trådlös oxå. Och låta detta representera
alla typer av trådlösa till xbox?
Detta för att få en uppfattning om någon tycker så bra om dem
att de spelar hela tiden. Detta borde ju innebära att de faktiskt
fungerar bra!
- Citat
- Flag
Comment
-
Kanske i senaste laget för ett svar/inlägg men jag fick det stora med en 1.1box (dec 2002) och polare fick den lilla med en version 1.4 (jan 2004) så nånstans däremellan skulle jag säga..Original inlägg av LuxmanFrån vilken version gick man över till en liten handkontroll?
Förövrigt är det stora överlägsen den lilla..
- Citat
- Flag
Comment
-
Funderar också på att skaffa den trådlösa men det sägs att den inte hänger med i svängarna. Sant eller Falskt?
Det vore grymt att göra en "casemod" med ir-mottagaren inbyggd.
Finns det nånn som kan lägga upp en bild på hur mottagaren ser ut? Har letat som en galning det finns bara bilder på hur själva kontrollern ser ut. Kanske lite tufft att programera sin univerala fjärr enligt handkontrollern. Då kan man ju köra typ DVDx med fjärr..
- Citat
- Flag
Comment
-
Den stora är stor och den lilla är mindre

Skämt och sido ..
den stora har start och back mellan de två tum-spakarna och den svarta och vita knappen snett ovanför de fyra färgade knapparna..
den lilla har start och back under den vänstra tum-spaken och den vita och svarta snett under den de fyra färgade knapparna..
- Citat
- Flag
Comment
-
klart den finns....... men tror itne den säljs....... men finns gör den
respektDu är kung Lucif3r, jag bugar mig inför dig!
Jag har nu gått vidare i livet och hänger inte här längre.
Min xbox kör web/bild/irc-server nu för tiden...
http://945gl.no-ip.org
#svenska7/900klubben @ eu.undernet.org bara kika in!
- Citat
- Flag
Comment

hehe
Comment