Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Skönaste handkontrollen?

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

de va ju de jag mena jag vill ha en till men jag hittar inte dom nånstanns.

Comment

har sett den på "toysrus" hemsida...dom hade många coola kontroller. besök den =P http://www.toysrus.com

Comment

Nix.. "Out of stock"

Skulle rekommedera att du annonserar efter ett byte här på forumet.. kan tänka mig att det finns en och annan som sitter på en stor och vill byta till en liten (har polare som bytt mellan varann)

Comment

Den finns på toysrus hemsida, men den är "out of stock" men annars så har toysrus skiiitfräna handkontroller till xbox som inte är alltför dyra...

http://www.toysrus.com

Comment

oj sorry...svarade på en på första sidan...märkte inte att d va två sidor å att jag skrive här förut =P sorry allihop

Comment

S-kontrollern är skönast.

För övrigt så är det hår inlågget skrivit med mitt Xbox! =)
              Xbox v.1.0
              Thomson DVD
              Xbit med xeceuter2
              USB-port
              WD 200gb

Comment

jå det se mån byta fonts så du får Ä också.

Comment

Eller kanske bara trycka på rätt tangent =)
                  Xbox v.1.0
                  Thomson DVD
                  Xbit med xeceuter2
                  USB-port
                  WD 200gb

Comment

Den går väl att få tag på i en del butiker om de har kvar i lagret...

Siba i Borås har/hade en för några veckor sedan när jag var där och kollade

Men det tillverkas nog inga längre... så det är bara att kolla runt i olika butikers lager om de har kvar några

Comment

Jag kör med S....jag köpte dem för jag tyckte det var så jobbigt med träningsvärken jag fick i höger armen när jag fick sträcka mig efter y knappen hela tiden
                      SnIpPaWaLf HaS EnTeReD ThE BuIlDiNg

Comment

Jag måste säga att den stora är mycket skönare sitter som smetad i handen !
                        Den lilla är så smal o pevlig, och det är kasst med svart o vit och back o start, där dom är på den lilla!
                        Tycker jag

Comment

Den lilla är överlägsen! Mkt skönare!

Comment

X-box controll

HEJ!

Jag har en trådlös kontrol som har samma storlek som den lilla orginal
                            kontrollen den heter Mad catz den är ändå bäst för den har räfflat handtag.

Comment

Jag tänkte införskaffa en liten hanskontroll men så undrar jag om det bara är microsofts original kontroll som gäller? Jag har nämligen hört att nån av kopiorna skulle vara bättre (vederbörande som sa detta visste inte fabrikation på den) - nån som har erfarenhet av kopiorna? Jag har en känsla av de kanske inte håller så länge...

Comment

Det skulle isåfall vara en leverantör till microsoft som gav microsoft en produkt som inte var helt färdigutvecklad medan deras egna då skulle vara en vidareutveckling av microsofts S-kontroll - Myt eller verklighet???

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X