Om detta är ditt första besök, se till och kika på vår
FAQ genom att klicka på
länken ovanför. För att kunna skriva inlägg måste du registrera
dig, klicka på länken för att fortsätta. För att börja läsa diskussioner välj det forum du är intresserad av i listan.
Skulle rekommedera att du annonserar efter ett byte här på forumet.. kan tänka mig att det finns en och annan som sitter på en stor och vill byta till en liten (har polare som bytt mellan varann)
Jag kör med S....jag köpte dem för jag tyckte det var så jobbigt med träningsvärken jag fick i höger armen när jag fick sträcka mig efter y knappen hela tiden
Jag måste säga att den stora är mycket skönare sitter som smetad i handen !
Den lilla är så smal o pevlig, och det är kasst med svart o vit och back o start, där dom är på den lilla!
Tycker jag
Jag tänkte införskaffa en liten hanskontroll men så undrar jag om det bara är microsofts original kontroll som gäller? Jag har nämligen hört att nån av kopiorna skulle vara bättre (vederbörande som sa detta visste inte fabrikation på den) - nån som har erfarenhet av kopiorna? Jag har en känsla av de kanske inte håller så länge...
Det skulle isåfall vara en leverantör till microsoft som gav microsoft en produkt som inte var helt färdigutvecklad medan deras egna då skulle vara en vidareutveckling av microsofts S-kontroll - Myt eller verklighet???
Comment