Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

>>> Allt du behöver veta om att modda din xbox!

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

hm

jag fattar ingenting vilket är till xbox den första och går det att få in ett os eller vad ni kallar det för så jag kan lägga in filmer och sånt nu eller måste jag ha allt nytt i xboxen ???
    Last edited by tony88; 2010-01-15, 19:58. Anledning: skrev fel

Comment

jag har öppnat den och hittat ett stycke chip som heter muppet x info på den har kollat google men inte mycket där ifrån

Comment

det var inget tips om en guide, det är min signatur alla guiderna på min hemsida är till Xbox 360 i dagsläget, har inte orkat göra någon guide för Xbox 1...

och som jag sa, det fanns ett Chip i konsollen med en "laglig" bios... det du behöver göra är att byta ut biosen mot en "olaglig" version, och sedan installera t.ex. XBMC på hårddisken så kan du lira direkt därifrån...
        Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

ok och jag glömde en sak spelet jag laddade ner låg i en map filer ingen iso lr image jo med bios och xbmc lägga det på en skiva och installera via xboxen ?
          orginal hdd sitter i xboxen
          Last edited by tony88; 2010-01-17, 00:39.

Comment

nu fattar jag inte alls vad du försöker fråga??
            Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

suck vad skulle det kosta att skicka in boxen da för fixa biosen och xbox media

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X