Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Sälja tystare fläkt på PSXCARE

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Sälja tystare fläkt på PSXCARE

Kan man inte börja sälja färdigsågade fläktar
    till Xbox på psxcare?

Det var väl en bra ide?

Det finns ju bevisligen de som lyckats med detta.
    Eller kanske någon som gjort det och redan är van
    vill såga till en och sälja till oss andra.
    Naturligtvis är det köparens ansvar om man
    vill ha det så tyst att det ryker ;-)

Vi har definitivt inte tid över att sitta och fila på fläktar :-)

Kanske skulle be papst specialtillverka en passande fläkt, frågan är ju om det räcker att beställa 1000st :-)
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Nya fläktar låter faktiskt som en utmärkt ide, hatar när det surrar som fan.

Comment

Gula öronploppar man stoppar i öronen kostar annars 1.50:-/st
        "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Tyvärr måste man ju köpa såna där öronproppar som släpper igenom ofarliga ljud utan att ändra den tonala balansen, sådana kostar runt en hundring styck :-)
          Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Original inlägg av pege63
            Gula öronploppar man stoppar i öronen kostar annars 1.50:-/st
            Fan vad smart du är, att jag inte tänkte på det innan. Tack för tipset iaf.

Comment

En ny fläkt kostar ca 100 kr. Om man inte kan såga till den själv så är frågan om man överhuvudtaget har kunskapen att öpnna sitt xbox. Svårare än så är det inte

Comment

Jamen sen kanske det går att fixxa 70x70 fläktar som passar direkt. Tror du man orka såg och lirka eller, fan ska jue gå direkt.

Comment

Men det går inte att få en 70x70-fläkt att passa utan att gå loss på hårddisksläden. Så då kan man säga: klarar man inte av att såga till fläkten så klarar man helt klart inte av att såga till släden.

Comment

Jasså e det inte en normal 70x70 fläkt som sitter i då? hade för mig det.

Comment

Ja, sorry fel av mig. Det sitter ju 70x70 i orginal.

Men om du köper en 70x70-fläkt så behöver den väl inte sågas till? Då ska den ju passa rakt av?

Comment

Om du sätter igång en köksfläkt så hör du inte boxen ju
                        "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Original inlägg av rikkarden
                          Men om du köper en 70x70-fläkt så behöver den väl inte sågas till? Då ska den ju passa rakt av?
                          Ja det var jue det jag fråga dig. hehe.

Comment

Men det säger sig ju själv, det sitter en 70x70-fläkt i så då ska ju en 70x70-fläkt passa. Orginalfläkten är ju inte ommoddad.

Comment

Jag trodde du menade att den var ommoddad när du sa att det inte funka med 70x70.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                              Auto-Saved
                              Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
                              x
                              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                              x
                              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                              Working...
                              X