Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

120 gb hdd??

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• 120 gb hdd??

hej

undrar om ni tycker 120gb hdd räcker till spel och filmer...eller ska man satsa på en 160gb hdd

160Gb är ju klart mer prisvärt (+100kr), så det tycker jag du ska satsa på.
    Om du handlar härifrån vill säga.
    Jag ska chippa boxen snart och tänkte lägga in 160giggarn
    xbox v1.0 thomson dvd

Comment

men de ska ja inte....men får man plats me de man vill ha filmer och spel

Comment

Så stor hdd som möjligt säger jag iaf, har en 120 gb själv och den är full. Drygt och byta till större hdd och kopiera över allt till den nya. Så det är lika bra och köpa så stor hdd som möjligt direkt.

Comment

så e de värt att vänta 1 månad till och köpa 160gb????????

Comment

kan tillägga att ja har dvd brännare om nåt enstaka spel inte får plats......och om man bara vill lägga spel i hdd räcker 120 gb

psyfus: hur många spel har du på dinn hdd

Comment

Jag har också dvdbrännare men jag tycker det är smidigare och ha spelen på hddn, har 52 spel på den just nu, och två st filmer.

Comment

men de e ju bra....räknar du me emulator spel nu???

Comment

ne vanliga xbox spel.

Comment

Varför inte slå till på en 200GB när du ändå håller på?

Det är ett h*****e att flytta till ny disk när gamla disken blivit full, det tar hur länge som helst.

200GB är ju nere i pris, speciellt den nya Seagaten. Den går att få för runt 1530kr nu.

Jag skulle lyssnat på Psyfus råd, så stor som möjligt!

Comment

men om ja ska köpa 200gb måste ja vänta 2 månader extra orkar inte...

men tycker ni ja ska vänta en månad extra för 160gb hdd

Comment

Varför behöver du vänta? 200GB har min lokala datahandlare på lager.

Comment

pengar såklart va skulle de annars vara

Comment

160GB är den självklara disken just nu, går att få Western Digital för under 1000:-, vilket bara är 1-200:- dyrare än en 120GB disk. Steget till 200GB är ju lite större, då får man ju lägga till c:a 500:- till.
                            Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

säljer ni sån asså wester digital 160 gb för under 1000

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                              Auto-Saved
                              Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o
                              x
                              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                              x
                              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                              Working...
                              X