Hej! Min kamrat är utbytesstudent från Venezuela. Nu åker han snart tillbaka till sitt hemland och vill veta om han kan ta med sig sin Xbox tillbaka. Där hemma kör han NTSC och 110-volts uttag. Till historien hör faktumet att han har en originalbox. Vad är det han behöver tänka på innan flytten? Tack på förhand!
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
kan boxen flyta med?
Collapse
X
-
Han behöver byta till en 110v nätdel i boxen. Vi har bytt några 110v till 220v så om vi letar kan vi nog hitta en 110v. Och så borde den modifieras med ett chip när man ändå är inne och rotar :-)Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
-
Om du inte chippar den så kan den spela PAL spel och inte NTSC spel. Och då måste han ha en PAL tv för att kunna spela spelen.Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
750:-
500:- om vi även skall chippa den samtidigt.Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
Roligare med en chippad :-)Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
en chippad xbox... är en glad xbox....
respektDu är kung Lucif3r, jag bugar mig inför dig!
Jag har nu gått vidare i livet och hänger inte här längre.
Min xbox kör web/bild/irc-server nu för tiden...
http://945gl.no-ip.org
#svenska7/900klubben @ eu.undernet.org bara kika in!
- Citat
- Flag
Comment
-
Som de flesta här vet :P har jag omflashat BIOS som min kompis gjorde åt mig gratis, och jag har inte haft några problem med det whatsoever.* Xbox V1.1
* Omflashat originalbios (Xecuter 4983.67)
* 160 GB Samsung HD
* 10 000+ Roms
* 70+ XBOXspel
- Citat
- Flag
Comment
-
warning WHINE detected ^^respektDu är kung Lucif3r, jag bugar mig inför dig!
Jag har nu gått vidare i livet och hänger inte här längre.
Min xbox kör web/bild/irc-server nu för tiden...
http://945gl.no-ip.org
#svenska7/900klubben @ eu.undernet.org bara kika in!
- Citat
- Flag
Comment

Comment