Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

kan boxen flyta med?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• kan boxen flyta med?

Hej! Min kamrat är utbytesstudent från Venezuela. Nu åker han snart tillbaka till sitt hemland och vill veta om han kan ta med sig sin Xbox tillbaka. Där hemma kör han NTSC och 110-volts uttag. Till historien hör faktumet att han har en originalbox. Vad är det han behöver tänka på innan flytten? Tack på förhand!

Han behöver byta till en 110v nätdel i boxen. Vi har bytt några 110v till 220v så om vi letar kan vi nog hitta en 110v. Och så borde den modifieras med ett chip när man ändå är inne och rotar :-)
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

ok men hur är det med pal och ntsc funkar det även fast man inte chipar boxen?

Comment

Om du inte chippar den så kan den spela PAL spel och inte NTSC spel. Och då måste han ha en PAL tv för att kunna spela spelen.
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

ok vad tar ni för att byta nätdel?

Comment

750:-
            500:- om vi även skall chippa den samtidigt.

Comment

ajdå, det var inte billigt det, kanske nästan billigare att köpa en där...
              * Xbox V1.1
              * Omflashat originalbios (Xecuter 4983.67)
              * 160 GB Samsung HD
              * 10 000+ Roms
              * 70+ XBOXspel

Comment

Roligare med en chippad :-)

Comment

en chippad xbox... är en glad xbox....
                  Du är kung Lucif3r, jag bugar mig inför dig!
                  respekt

Jag har nu gått vidare i livet och hänger inte här längre.
                  Min xbox kör web/bild/irc-server nu för tiden...
                  http://945gl.no-ip.org
                  #svenska7/900klubben @ eu.undernet.org bara kika in!

Comment

en ordentligt chippad hoppas jag du menar
                    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

bara chippad går bra för mig
                      * Xbox V1.1
                      * 160 GB Samsung HD
                      * 10 000+ Roms
                      * 70+ XBOXspel

Comment

bara sådär???
                        Är ju när trådarna lossnar titt som tätt error koder & allt annat skit man ser här.
                        "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Som de flesta här vet :P har jag omflashat BIOS som min kompis gjorde åt mig gratis, och jag har inte haft några problem med det whatsoever.
                          * Xbox V1.1
                          * 160 GB Samsung HD
                          * 10 000+ Roms
                          * 70+ XBOXspel

Comment

Lucif3r... din sign är inte så liten... ganska jobbigt att se en så lång en.

Comment

warning WHINE detected ^^
                              Du är kung Lucif3r, jag bugar mig inför dig!
                              respekt

Jag har nu gått vidare i livet och hänger inte här längre.
                              Min xbox kör web/bild/irc-server nu för tiden...
                              http://945gl.no-ip.org
                              #svenska7/900klubben @ eu.undernet.org bara kika in!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                              Auto-Saved
                              Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
                              x
                              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                              x
                              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                              Working...
                              X