Jag har en NEC 2500 och jag kommer snart ha ett Alladin Live och jag tror det sitter en thomson-läsare i xboxen, kan vara en philips...vad rekommenderas? ska ju givetvis vara dvd-skivor
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Vilka skivor är bäst?
Collapse
X
-
memorex dvd-r är vad jag använder (har stor hårddisk nu, men använde
)
Funkar utmärkt på samtliga xboxläsare som jag provat (alla 3 modellerna, finns dock new och old osv så jag kan itne garantera att det funkar på allas)* Xbox V1.1
* Omflashat originalbios (Xecuter 4983.67)
* 160 GB Samsung HD
* 10 000+ Roms
* 70+ XBOXspel
- Citat
- Flag
Comment
-
det biligaste stället av alla på dvd-r och cd-r är det finns 5kr dvd-r det funkar att bräna spel och dvdfilmer hur bra som helst på dom
********.com
discatonse.se det är för dom som vill betala extra prutt skatt
jag är
på discatonse.seLast edited by EmilHesslow; 2004-07-04, 23:32.
- Citat
- Flag
Comment
-
om jag kommer ihåg rätt är + bättre för video och - för data (du kan ju förstås bränna video på minus och vice versa) Memorex DVD+RW funkar för övrigt INTE på min, så bara för att ett memorexmärke funkar betyder det inte att alla gör det...Original inlägg av Zoidbergär det nån större skillnad igentligen på + och -?* Xbox V1.1
* Omflashat originalbios (Xecuter 4983.67)
* 160 GB Samsung HD
* 10 000+ Roms
* 70+ XBOXspel
- Citat
- Flag
Comment
-
det är väll inte säkert......... beror juh helt på vilken DVD spelare man har i xboxen........det funkar att bräna spel och dvdfilmer hur bra som helst på domrespektDu är kung Lucif3r, jag bugar mig inför dig!
Jag har nu gått vidare i livet och hänger inte här längre.
Min xbox kör web/bild/irc-server nu för tiden...
http://945gl.no-ip.org
#svenska7/900klubben @ eu.undernet.org bara kika in!
- Citat
- Flag
Comment

och smart.
)
Comment