Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Problem med optiskt ljud?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Tradition i Malmö säljer dom för 250kr. Men det verkar som det finns olika modeller. Min heter Typhoon X Interlink, frågan är om den här fungerar eller inte?

Comment

Ok, kan tyvärr inte hjälpa, har orginal RGB-kitet med optisk utgång själv och den funkar perfekt. Men, om du inte får den att lira så är det väl bara att byta?

Comment

Jag får väl ta och prova då. Men jag undrar om dom tar byte vid bryten förpackning?

Comment

Original inlägg av ChristerZ
          Jag får väl ta och prova då. Men jag undrar om dom tar byte vid bryten förpackning?
          kolla med dem innan du testar
          Detta är min signatur

Comment

Typiskt, skiten fungerade inte

Bara hoppas att dom tar tillbaka den för jag kollade aldrig om dom skulle ta tillbaka den i obruten förpackning.

Comment

Dom måste ta tillbaka den eftersom produkten inte funkar. Konsumentköpslagen du vet.

Comment

Ja, jag tänker ta tillbaka den. Jag har dock inte lyckats förpacka den så som den var. Det är en sån störig förpackning i mellanhårt plast som är jätte svår att öppna. Fattar inte hur dom har gjort från början, men det får gå ändå. Jag gick förbi "game" igår, och dom har ett annat märke som verkar vara av lite bättre kvalitet för samma pris. Tänkte köpa den istället. Jag kommer skriva en rad när jag provat den.

Comment

Jag köpte den som jag var tvungen att lämna tillbaka på Tradition/Eb games i Falun och det var inget problem trots att jag inte ens hade förpackningen med mig. Det är frågan om reklamation och inte ångerrätt eller öppet köp, så de är skyldiga att ge dig pengarna tillbaka eller motsvarande fungerande vara.
                  Om du inte vill köpa original sladden så är Joytech sladdarna av hög kvalitet!

Comment

Jag inget att klaga på ang Tradition. Dom tog tillbaka produkten utan problem. Fick pengarna tillbaka, ska ta och köpa en Joytech kabel på väg hem från jobb idag. Dom hade inga fler på Tradition, varken orginal eller inte.

Comment

Jag köpte en Joytec kabel och nu fungerar både DD och DTS perfekt!

Comment

Jag har köpt en joytech digital AV cable, och jag får fan inte ljud ut alls, Skall då säga att jag har kopplat den till logitech z5500 högtalar system, På dera hemsida står det att det skall funka med Xbox® Advanced AV Pack eller Xbox® High Definition AV Pack, men det är väl typ samma som jag har köp väl

Comment

har också problem

Mitt ljud hackar istället då jag inte spelar, typ när jag är i menyer på nhl eller liknande spel,men när jag tex lirar en hockey match eller spelar tomb raider då hackar det inte dts funkar fint i 5.1 men nån gång per timme så hackar det till nån gång och det kanag leva med.men fattar intee arför det hackar när jag är i spels menyerna . =(

men man blir galen har provat me 3 olika optiska kablar som i vanliga fall fungerar fint fint i ps3ans alla ljudlägen eller i tvixens dts till förstärkaren,
                          börjar gråta , nån som hhar någon aning. ?

/ F
                          Last edited by whityoustone; 2008-09-13, 17:26.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                          Auto-Saved
                          EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :)
                          x
                          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                          x
                          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                          Working...
                          X