Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Piratfjärrkontroll...?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Piratfjärrkontroll...?

Hej. Köpte en Xbox på min lokala spelaffär... Lättare än postorder hos Psxcare. Men i vart fall så sa de att om jag använder en piratfjärrkontroll när den är moddad så skiter det sig. Tom att boxen kan gå sönder. Verkade ju helt barockt. Men.. Någon som kan dementera eller bekräfta?

NyXboxÄgare

Tror inte att xboxen går sönder..........jag använde original på min moddade xbox.
    Fast jag sålde fjärren sen (kändes lite onödigt att ha fjärrkontroll när jag kan titta med handkontrollen).
    Avstängd: Skräpat ner i forumet!

Comment

Jag kör med en "Piratfjärr". Fungerar kanon.
      -::xbox 1.6+XeniumIce+200gig Maxtor Diamondmax9::-

Comment

Man kan väll inte anväda andra ''fjärrar'' än microsofts egna på en omoddad. Och om ''Piratfjärren'' pajar din moddade Xbox är den ju onödig .
        This Rookie knows nothing, you know .

Comment

Original inlägg av NyXboxÄgarre
          Hej. Köpte en Xbox på min lokala spelaffär... Lättare än postorder hos Psxcare. Men i vart fall så sa de att om jag använder en piratfjärrkontroll när den är moddad så skiter det sig. Tom att boxen kan gå sönder. Verkade ju helt barockt. Men.. Någon som kan dementera eller bekräfta?

NyXboxÄgare
          Läste på någon plats i forumet att man ska ställa dvduppspelningsprogrammet (som installeras med allt annat m.h.a supercd) att inte autostarta dvdskivor). Jag har inte haft min box mer än en vecka så jag är lite osäker på detta. Har inte testat det själv ännu.

Comment

Original inlägg av Denno
            Man kan väll inte anväda andra ''fjärrar'' än microsofts egna på en omoddad. Och om ''Piratfjärren'' pajar din moddade Xbox är den ju onödig .
            DUMHETER.
            Thrustmasters fjärr fungerar UTMÄRKT både omoddat och moddat.

Comment

Såg en ''Piratfjärr'' på en hemsida som ''inte låste upp'' möjligheten att titta på dvd filmer. Så jag trodde...

Comment

Nu fattar jag ingenting.. Vadå låsa upp möjligheten att titta på dvdfilmer?? Mer info tack.

Comment

Original inlägg av kripe
                  Nu fattar jag ingenting.. Vadå låsa upp möjligheten att titta på dvdfilmer?? Mer info tack.
                  på en omoddad box kan man bara kolla dvd-filmer om man har en fjärr som "låser upp" möjligheten att se på film
                  Detta är min signatur

Comment

HAHA.. Okej.. Tja, som sagt, jag köpte en "piratfjärr" på ********** som fungerar kanon. Multifjärrfunktion och allt..

Comment

Det är ju onödigt att köpa en dvd fjärr om man har en chipad xbox, eller.

Comment

Original inlägg av Denno
                        Det är ju onödigt att köpa en dvd fjärr om man har en chipad xbox, eller.
                        Varför skulle behovet av en fjärrkontroll minska när man har en chippat xbox? Funktionerna i fjärren behöver man väl trots chip. Ytterst dumt påstående "onödigt att köpa en dvd fjärr " ..............

Comment

Original inlägg av BMX_Pro
                          Tror inte att xboxen går sönder..........jag använde original på min moddade xbox.
                          Fast jag sålde fjärren sen (kändes lite onödigt att ha fjärrkontroll när jag kan titta med handkontrollen).
                          Vad körde du för dvd-program för att kunna använda fjärren efter chippning?

Comment

Det var något nytt, men 300 kr kan man väl skänka till ms.
                            - detta konto avstängt, troligen hackat.

www.tcip.se | X-ecuter 2 PRO, 120GB-hårddisk |

Comment

Original inlägg av ron
                              Varför skulle behovet av en fjärrkontroll minska när man har en chippat xbox? Funktionerna i fjärren behöver man väl trots chip. Ytterst dumt påstående "onödigt att köpa en dvd fjärr " ..............
                              Vilka funktioner är det man inte får utan en ''dvd fjärr'' då?

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                              Auto-Saved
                              Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
                              x
                              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                              x
                              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                              Working...
                              X