Om detta är ditt första besök, se till och kika på vår
FAQ genom att klicka på
länken ovanför. För att kunna skriva inlägg måste du registrera
dig, klicka på länken för att fortsätta. För att börja läsa diskussioner välj det forum du är intresserad av i listan.
Vem bryr sig när det skiljer sig typ 10 spel till gamecube vs 200 spel till xbox...jag menar hur mycket Mario och Zelda orkar man med...
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Sådana här diskussioner är både löjliga och tämligen poänglösa. Var maskin har sina fördelar och nackdelar, oavsett om vi snackar spel, företagspolicy eller annat. I nuläget handlar det mesta om mjukvara snarare än hårdvara, och jag föredrar personligen en konsoll med 10 kalasbra spel än en med 200 halvknackiga. Som tur är finns det dock jättetrevliga spel till boxen, men detsamma gäller även Cube:n och PS2:an, eller hur?
Visst är den det, men då blir det ju också genast irrelevant att jämföra den rakt av med andra konsoller. Om man vill göra en jämförelse bör den onekligen utföras under jämlika förhållanden, vilket innebär att ett test mellan PS2, GC och XBOX bör restrikteras till maskinernas olika förmågor att behandla spelmjukvara. Inte får vi väl för oss att jämföra ett GBA mot en PS2, eller?
aha javisst ja, glömde att vi är i ett forum där det inte verkar finnas några moderatorer som kan hålla inläggen i tråden kopplade till första inläggets spörsmål..sorry..
Håller för övrigt med om att det känns ganska lamt att jämföra en xbox med en gamecube rakt av.
Comment