Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Några frågor ang. fläktbyte

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Original inlägg av wei§müller
    Kolla runt lite på forumet, de finns många trådar om just sånt här!
    Men jag tror inte att det finns svar på någon av mina frågor eftersom jag har kollat runt lite men inte hittat svar på någon av mina frågor...jag vet att det finns någon där ute som sitter och trycker på ett svar, ingen anledning till att vara blyg!

Comment

HÖJ VOLYMEN BARA.
      SKIT I FLÄKTEN.
      störs du så mycket?
      lider du av migrän?
      har du mens?
      assså seriöst skaffa vattenkylning så får du riktigt ty st OCH BUHU KALLt
      adda 16db fläkt 27cfm (numera 56 grader cpu).
      numera kortslutet mammakort

Comment

@ killemall6
        Moget inlägg!

Comment

**PMS VARNING** Nej, allvarligt ta en 80mm fläkt och slipa ner kanterna så jävla mycket som du kan. Då ska det vara till fan om den inte passar utan att såga i din simbassäng. Men sätt dit en 120mm fläkt så får du en riktigt jävla skysst våg-maskin till ditt äventyrsbad. Fast vattenkylning skulle funka skysst, då har du ju en vatten rutshkana. Och sen är sökfunktionen extremt bra när man söker svar på något som diskuterats lika många gånger som bill gates spelat halo2. Testa att leta lite så hittar du säkert det du söker. (Syftar inte på bassäng bygget)
          "pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07

SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
          Maxtor D-Max 200gig
          v. 1.6 crystal

Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...

Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!

Comment

Original inlägg av Pipan
            Men jag tror inte att det finns svar på någon av mina frågor eftersom jag har kollat runt lite men inte hittat svar på någon av mina frågor...jag vet att det finns någon där ute som sitter och trycker på ett svar, ingen anledning till att vara blyg!
            Ta en titt här så borde du få svar på dina frågor...!
            sockan.se
            xbox v1.3
            Black jewel
            Silent Modd

Comment

Precis rätt ställe att kolla på. Enligt mig bör man ALLTID kolla under "tutorials" på xbox-scene innan man gör ett inlägg och frågar.
              "pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07

SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
              Maxtor D-Max 200gig
              v. 1.6 crystal

Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...

Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X