Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

xbox död

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Det är typ det jag försöker säga...

Eftersom du lätt kan köpa en xbox för c:a 979:-, men jag måste betala runt 1300:- så är det ju bättre du köper en själv och sedan säljer loss delarna du inte behöver.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

men hur mycket kostar det om jag skickar in den hos er och så kollar ni vad felet är och reparerar den?

Comment

350-1200:-...vet ju inte vad det är för fel...
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

men vad låter det som för dig när jag säger att den ej startar bara att grafikfläkten rycker lite och inget annat händer?

Comment

Är du 100% säker på att du har kopplat allt precis som det var innan?

Comment

men går det att koppla fel är mitt svar? och vad händer annars då?

Comment

Du kanske har glömt att koppla tillbaka något?

Comment

men om jag kommer ihåg så sitter det väll ingen kabel under moderkortet? för jag lyfte väck allt för att ta ut mått och sen la tillbax allt..så jag tror ej jag har glömt någon kabel

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                  Auto-Saved
                  Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek:
                  x
                  Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                  x
                  x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                  Working...
                  X