Original inlägg av rejjo
Visa Inlägg
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Öppna Xboxen
Collapse
X
-
72mm fläkt?Original inlägg av housepainter Visa Inläggden fläkten jag nämnde är nästan lika tyst, och nästan 4ggr billigare!!! :P
beställde för några dagar sedan ett lass med 20 sådana fläktar!
- Citat
- Flag
Comment
-
Du har inte lust att maila över dom istället?Original inlägg av housepainter Visa Inläggok här kommer lite bilder..
Orginalfläkten
[IMG]ftp://psxcare
sxcare@housepainter.mine.nu/orginalflakt.jpg[/IMG]
Nya fläkten
sxcare@housepainter.mine.nu/nyflakt.jpg[/IMG]
Hd-vaggan orginal
sxcare@housepainter.mine.nu/hddvagga.jpg[/IMG]
Hd-vaggan moddad
sxcare@housepainter.mine.nu/hddvaggareducerad.jpg[/IMG]
Jag skarvar in en fläktkontakt på strömförsörjningen till hdd:n
sxcare@housepainter.mine.nu/skarv.jpg[/IMG]
Fläkten måste man också slipa ner en del. Tyvärr hade jag inga bilder på detta. men man kan säga så att två av hörnen skall bort, nästan helt..
hoppas du får nytta av bilderna!
jag får inte länkarna att funka som de skall!! Hansi, hur gör jag??
använd annars länkarna och kolla på bilderna
- Citat
- Flag
Comment
-
Orginalfläkten
ftp://psxcaresxcare@housepainter.min...ginalflakt.jpg
Nya fläkten
ftp://psxcaresxcare@housepainter.mine.nu/nyflakt.jpg
Hd-vaggan orginal
ftp://psxcaresxcare@housepainter.mine.nu/hddvagga.jpg
Hd-vaggan moddad
ftp://psxcaresxcare@housepainter.min...areducerad.jpg
ftp://psxcaresxcare@housepainter.mine.nu/skarv.jpg
//EDIT//
Såg nu att du har passwordat länkarna... Lite svårt att få access då....
"pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07
SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig
*
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...
Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!
- Citat
- Flag
Comment
-
Jo men det finns inget annat val har vi ju sagt, 72mm är väldigt svårt att få tag på. För kanske tredje gången länkar jag till den här sidan:Original inlägg av Tcip Visa InläggMen en 80 fläkt var ett himla jucks med att få in ju..
http://forum.psxcare.com/support/sho...ighlight=papst
Gör som krull har gjort, återigen säger jag att det går på en timme typ och inte är det minsta svårt eller jobbigt. Okej?Original inlägg av rejjo, 5 april -06
"Har du inget och göra, skriv en guide!"
- Citat
- Flag
Comment
-
Nä.. Den ber mig lösenordOriginal inlägg av housepainter Visa Inläggdet är ju bara att kopiera länkarna utan Img taggarna. så skall du kunna se bilderna
- Citat
- Flag
Comment
-
Så vad ska jag göra?Original inlägg av Blixten100 Visa InläggOrginalfläkten
ftp://psxcaresxcare@housepainter.min...ginalflakt.jpg
Nya fläkten
ftp://psxcaresxcare@housepainter.mine.nu/nyflakt.jpg
Hd-vaggan orginal
ftp://psxcaresxcare@housepainter.mine.nu/hddvagga.jpg
Hd-vaggan moddad
ftp://psxcaresxcare@housepainter.min...areducerad.jpg
ftp://psxcaresxcare@housepainter.mine.nu/skarv.jpg
//EDIT//
Såg nu att du har passwordat länkarna... Lite svårt att få access då....
- Citat
- Flag
Comment
-
Nej tack. Har inga planer på att förstöra chassit! jag kan få tag på en 72mm fläkt som har suttit i en annan Xbox. Men kan man inte slippa till en 80mm fläkt så den passar chassit istället för att behöva ta sönder chassit?Original inlägg av rejjo Visa InläggJo men det finns inget annat val har vi ju sagt, 72mm är väldigt svårt att få tag på. För kanske tredje gången länkar jag till den här sidan:
http://forum.psxcare.com/support/sho...ighlight=papst
Gör som krull har gjort, återigen säger jag att det går på en timme typ och inte är det minsta svårt eller jobbigt. Okej?
- Citat
- Flag
Comment
-
Asså jag fattar inte att man kan slösa massa tid på sånt CRAP när jag spelar xbox så kopplar jag genom min 7.1 anläggning så då hör man inte ens vad tanten/ungarna säger & fläkten ja vem bryr sig om den just då?
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
- Citat
- Flag
Comment
-
Haha, för helvete, förstöra chassit? Och tror du att en 72mm fläkt från en annan xbox låter mindre? Man kan inte slipa till en 80mm fläkt...Original inlägg av Tcip Visa InläggNej tack. Har inga planer på att förstöra chassit! jag kan få tag på en 72mm fläkt som har suttit i en annan Xbox. Men kan man inte slippa till en 80mm fläkt så den passar chassit istället för att behöva ta sönder chassit?
Jag säger det för femte gången eller något, om du ska byta fläkten, så får du byta till en 80mm och göra som krull gjort, annars så skit i det...
Sen ligger det något i det pege säger...Original inlägg av rejjo, 5 april -06
"Har du inget och göra, skriv en guide!"
- Citat
- Flag
Comment
-
Du får ett nytt chassi av mig för 100:- så dont worryLäs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
Men nu är det så att det är något fel på den fläkt jag har idag. Den ligger på 2-6% hastighet. Och den roslar som fasiken..Original inlägg av pege63 Visa InläggAsså jag fattar inte att man kan slösa massa tid på sånt CRAP när jag spelar xbox så kopplar jag genom min 7.1 anläggning så då hör man inte ens vad tanten/ungarna säger & fläkten ja vem bryr sig om den just då?

- Citat
- Flag
Comment
-
Är det svårt att vara trevlig? Läs mitt tidigare svar..Original inlägg av rejjo Visa InläggHaha, för helvete, förstöra chassit? Och tror du att en 72mm fläkt från en annan xbox låter mindre? Man kan inte slipa till en 80mm fläkt...
Jag säger det för femte gången eller något, om du ska byta fläkten, så får du byta till en 80mm och göra som krull gjort, annars så skit i det...
Sen ligger det något i det pege säger...
- Citat
- Flag
Comment
-
Kan man flytta allt lätt då? jag har ju inte lust att skicka iväg hela Xboxsen till er för montering..Original inlägg av Hansi Visa InläggDu får ett nytt chassi av mig för 100:- så dont worry
- Citat
- Flag
Comment

Comment