Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Matrix (Xodous Chip) - EvoX Bios.

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

ok, tack så mkt!

Comment

Hansi: På eran sida under Xodus chippet står det följande:
      "Nästa leverans kommer om c:a 1-2 veckor. 2002-11-11 var 90% av chipen i den leveransen bokade."

Om jag beställer ett chip nu (idag) hinner jag få det från den kommande leveransen då? och när förväntar ni att få leveransen isåfall? (1-2 veckor från när?)

Comment

</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
        Ursprungligen skrivet av yo:
        <strong>Hansi: På eran sida under Xodus chippet står det följande:
        "Nästa leverans kommer om c:a 1-2 veckor. 2002-11-11 var 90% av chipen i den leveransen bokade."

Om jag beställer ett chip nu (idag) hinner jag få det från den kommande leveransen då? och när förväntar ni att få leveransen isåfall? (1-2 veckor från när?)</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Jag har inte hunnit räkna ordrar/uppdatera hemsidan, men jag skulle uppskatta att 100% av chipen som kommer i nästa leverans var uppbokade c:a 2002-11-13. Och jag känner inte för att skicka iväg ännu mer pengar innan leveransen kommit, när den nu gör det. Annars lär det väl komma X-ecuterchip med pogopin adapter osv innan vi får någon leverans öht...
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Ok då tror jag att jag avvaktar lite.
          Ni kommer alltså att sälja X-ecuter 2 chip som är helt lödfria (med pogopins eller nåt) ?

Comment

</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
            <strong>Ok då tror jag att jag avvaktar lite.
            Ni kommer alltså att sälja X-ecuter 2 chip som är helt lödfria (med pogopins eller nåt) ?</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">X-ecuter2 kommer "standard" med lödanslutning (kablar). Det skall finnas pogo-pins adapter som extra tillbehör.
            Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Måste man löda fast "pogo-pins adapter" på chipet då eller?

Comment

<strong>Måste man löda fast "pogo-pins adapter" på chipet då eller?</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Nej, det skulle ju motverka hela iden då det skulle vara lättare att löda dit chipet i boxen.

Antagligen är det en hankontakt på chipet där det normalt sitter en honkontakt med kablar, vilken man bara drar loss och ersätter med en kontakt som går till pogo-pin adaptern.

Comment

Goddag. Jag har nyligen beställt ett matrix/X-Odus. Kan jag använda det med min xbox och var hittar man vilken datum den är byggd? och kan man köra brända skivor i den efter chippet? för jag kan inte göra det original hade mer än gärna fått reda på detta.....

Samt vad anses vara bästa bios till detta chip/xbox tycker ni. och vad får man för extra funktioner. har matrix en sida förresten? och vad är den isf.
                  Go Cheeta get banana, Go monkey get Drunken

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                  Auto-Saved
                  Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
                  x
                  Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                  x
                  x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                  Working...
                  X