ok, tack så mkt!
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Matrix (Xodous Chip) - EvoX Bios.
Collapse
X
-
Hansi: På eran sida under Xodus chippet står det följande:
"Nästa leverans kommer om c:a 1-2 veckor. 2002-11-11 var 90% av chipen i den leveransen bokade."
Om jag beställer ett chip nu (idag) hinner jag få det från den kommande leveransen då? och när förväntar ni att få leveransen isåfall? (1-2 veckor från när?)
- Citat
- Flag
Comment
-
</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
Ursprungligen skrivet av yo:
<strong>Hansi: På eran sida under Xodus chippet står det följande:
"Nästa leverans kommer om c:a 1-2 veckor. 2002-11-11 var 90% av chipen i den leveransen bokade."
Om jag beställer ett chip nu (idag) hinner jag få det från den kommande leveransen då? och när förväntar ni att få leveransen isåfall? (1-2 veckor från när?)</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Jag har inte hunnit räkna ordrar/uppdatera hemsidan, men jag skulle uppskatta att 100% av chipen som kommer i nästa leverans var uppbokade c:a 2002-11-13. Och jag känner inte för att skicka iväg ännu mer pengar innan leveransen kommit, när den nu gör det. Annars lär det väl komma X-ecuterchip med pogopin adapter osv innan vi får någon leverans öht...Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
<strong>Ok då tror jag att jag avvaktar lite.
Ni kommer alltså att sälja X-ecuter 2 chip som är helt lödfria (med pogopins eller nåt) ?</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">X-ecuter2 kommer "standard" med lödanslutning (kablar). Det skall finnas pogo-pins adapter som extra tillbehör.Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
<strong>Måste man löda fast "pogo-pins adapter" på chipet då eller?</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Nej, det skulle ju motverka hela iden då det skulle vara lättare att löda dit chipet i boxen.
Antagligen är det en hankontakt på chipet där det normalt sitter en honkontakt med kablar, vilken man bara drar loss och ersätter med en kontakt som går till pogo-pin adaptern.Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
Goddag. Jag har nyligen beställt ett matrix/X-Odus. Kan jag använda det med min xbox och var hittar man vilken datum den är byggd? och kan man köra brända skivor i den efter chippet? för jag kan inte göra det original
hade mer än gärna fått reda på detta.....
Samt vad anses vara bästa bios till detta chip/xbox tycker ni. och vad får man för extra funktioner. har matrix en sida förresten? och vad är den isf.Go Cheeta get banana, Go monkey get Drunken
- Citat
- Flag
Comment

Comment