Nån som har en låst original hdd?? Behöver en så jag kan försöka knäcka låsningen. Har lite tid över till at försöka programera nåt.
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Sökes låst xbox orginal hdd
Collapse
X
-
Hur då pege förklara? så du menar att jag kan ta vilken låst hårddisk som helst och låsa upp den med configmagic? tror inte det. Med config magic kan du endast låsa upp hårddiska som är låsta i configmagic eller?Bättre en apa i munnen än en i trädet
- Citat
- Flag
Comment
-
Ehhh vadå config magic låser upp utan lösenord...
Den använder sig av ditt eeprom för att få tag på hd keyn och andra saker...
Så config magic kan inte låsa upp en hd. Hd:n måste vara lockad till samma eeprom som finns i boxen..
Noobs!!!
Läser inte ni på xbox-scene??? Finns allt där ju
!!!
- Citat
- Flag
Comment
-
Som sagt det behövs INTE jag har gjort ett program i DOS för att låsa upp HDn utan lösen UTANFÖR xboxen i EN pc. Det finns ute på div FTP serverar, em jag föredrar att skriva in lösenordet för att vara på den säkra sidan & JA jag har spelat LIVE med mode chipet avstängt & en orginal msdash & det funkar bra. Men HUR det gör med XBOXAR som låst upp el låst sina HDar vet jag inte, men min funkar iaf."Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
- Citat
- Flag
Comment

jolebitte @ yahoo .com
Comment