Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Sökes låst xbox orginal hdd

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Sökes låst xbox orginal hdd

Nån som har en låst original hdd?? Behöver en så jag kan försöka knäcka låsningen. Har lite tid över till at försöka programera nåt.

Varför uppfinna hjulet på nytt?

Comment

Och vilket program låser upp en original xbox hdd utan lösenordet, och när xboxen den satt i saknas??

Comment

jag har en du kan få köpa för 200kr + frakt.
        maila till
        marcus_df@*******.com

Comment

min också, 150+frakt jolebitte @ yahoo .com

Comment

Config Magic öppnar en HD utan lösenord
            "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Hur då pege förklara? så du menar att jag kan ta vilken låst hårddisk som helst och låsa upp den med configmagic? tror inte det. Med config magic kan du endast låsa upp hårddiska som är låsta i configmagic eller?
              Bättre en apa i munnen än en i trädet

Comment

Config Magic låser upp/låser HD utan lösenord finns på SD 3.4
                "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Grabbar ni kan inte komma med fantasi summor, en 10 gb xbox hdd som dessutom är låst är inte värd mer än 50:- spänn. Kan betala max. 50:- och hämta den om ni bor i S-holms-området.

Comment

Va fan man kan ju inte sälja en låst hårdisk bara om man får med killen eeprom...

Ingen xbox kan öppna en annas hdd.. FATTA!!!

Comment

Ehhh vadå config magic låser upp utan lösenord...

Den använder sig av ditt eeprom för att få tag på hd keyn och andra saker...

Så config magic kan inte låsa upp en hd. Hd:n måste vara lockad till samma eeprom som finns i boxen..

Noobs!!!

Läser inte ni på xbox-scene??? Finns allt där ju !!!

Comment

Varför inte låsa upp sin 10gb o använda den till sin dtor som backup lr nåt???

Den kanske inte e snabb men duger till lagringsmedia...

Comment

Jag vet inte så mycket om själva generator grejjen men det värkar som xboxen använder sig va serial keyn och online keyn och hårdiskens seriel key för att generera en hd key som config magic använder för att locka...

Comment

Så om nån vill sälja eller skänka en ska jag göra ett försök att knäcka detta. Hör av er om ni har en hdd ni inte kan använda.

Comment

Som sagt det behövs INTE jag har gjort ett program i DOS för att låsa upp HDn utan lösen UTANFÖR xboxen i EN pc. Det finns ute på div FTP serverar, em jag föredrar att skriva in lösenordet för att vara på den säkra sidan & JA jag har spelat LIVE med mode chipet avstängt & en orginal msdash & det funkar bra. Men HUR det gör med XBOXAR som låst upp el låst sina HDar vet jag inte, men min funkar iaf.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                              Auto-Saved
                              Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek:
                              x
                              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                              x
                              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                              Working...
                              X