Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

OpenXbox som inte går att flasha

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Viktigt igen!
    jag gjorde misstaget att ta vad jag trodde fungerade lika dant som en parallelkabel, en modemkabel. Jag var lixom näst intill övertygad om alla 25 trådar gick rakt igenom kabeln och hamnade på motsatt sida att det då var en paralellkabel. FEL!!!
    Nu kan jag inte svara på vad det är för typ av kabel man ska ha, men när jag böt så blev det kanon!

Comment

Du ska ha en vanlig förlängningssladd till printern. 25hane-25hona och helt fullkopplad.

Comment

Jag körde med den kabel som jag fick med från hongkong. Tror inte att de skickar fel kabel. LPT porten aktiverad åt alla håll och vädersträck som går att ställa in, som sagt också testat alla olika modes.

/jLM

Comment

Du kanske redan har provat detta men i alla fall.
          Sätt parallelporten till "SPP mode" i pc biosen.

Comment

SPP är väl enkelriktad? Men iaf jag lämnar in den på felsökning till en konkurerande firma eftersom PSXCARE inte vill ta i mina saker ens med tång.

/jLM

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X