Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

hårddisk problem

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

oj då... alltså jag har ingen orginal hårddisk...
    men går det att jag lånar en kompis hårddisk och sen flashar om mitt chip via den?
    trots att min kompis inte har samma chip i sitt xbox?

Comment

Originally posted by Pontius
      oj då... alltså jag har ingen orginal hårddisk...
      men går det att jag lånar en kompis hårddisk och sen flashar om mitt chip via den?
      trots att min kompis inte har samma chip i sitt xbox?
      Du orsakar minst problem om du provar att montera din nya hårddisk i din kompis xbox och ser om du får igång superdisc på den då.
      Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

ok.. och då ska jag välja
        "intall evo-x large drive" direkt va?

Comment

så där ja!! =D
          tryckte in min hdd i min kompis xbox
          och körde en istall evo-x large drive med SD 3.6
          Nu funkar allting perfekt och jag har flashat med 4977 biosen!

Får tacka så grymt mycket för hjälpen jag fått här...
          hoppas ni inte tyckt jag varit för tjatig med mina frågor =)

//pontus

Comment

Du körde väl även "format c-e-f" på hårddisken någon gång? Annars har jag svårt att förstå hur det fungerar nu :-)
            Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

ja det var det absolut första jag gjorde innan det pajjade
              ihop med flashningen första gången...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes:
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X