Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

GTA Double Pack problem

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Ska man ställa in klockan med chipet aktiverat eller utan?

/ Jenny

Comment

Hmm,, IGR... Är det "In Game Reset" eller? Och var kan man stänga av det förutom under settings?

Comment

Ha chipet på du, gå in i Ms Dashbord bara!

Japp det är "In Game Reset" och så vitt jag vet så kan du bara stänga av det under settings. Vet att man kan gå in i config filen och ändra också, men det brukar vara besvärligt om man inte har nätverkskabeln i vill säga
        Ta en titt på Guider eller sök före ni ställer frågan. Tack.

* 1 Xbox360 V0078FK
        * 2 Xbox V1.3 / V1.4
        * Playstation 2, Playstation 1, Gamecube, Super Nintendo, Nintendo

Comment

Ha chipet på du, gå in i Ms Dashbord bara!

men om han har en gammal BIOS version kmr han bli bannad från xbox LIVE!!... vet du itne va du har för BIOS version ta det säkra före det osäkra å starta MS Dash utan chippet aktiverat.......
          Du är kung Lucif3r, jag bugar mig inför dig!
          respekt

Jag har nu gått vidare i livet och hänger inte här längre.
          Min xbox kör web/bild/irc-server nu för tiden...
          http://945gl.no-ip.org
          #svenska7/900klubben @ eu.undernet.org bara kika in!

Comment

Stämmer det tro!? Jag har ju fortfarande samma bios nu som för 2 år sen, och jag kliver in lite hit och dit i MS Dash med chippet aktiverat och online.
            Men kanske bara jag som haft tur!?

Lucif3r: Jag fixade till min xbox så den vart kvar hemma här!

* 1 Xbox360 V0078FK
            * 2 Xbox V1.3 / V1.4

Comment

ja har personligen ingen erfarenhet av det men det finns/fanns en klistrad tråd om detta i forumet som hette nått me "gå INTE in i MS Dash efter uppdatering!".......

Eggan: va va det som va fel då?
              respekt

Comment

hej det finns hd-fix på http://www.xbox-toolz.de till gta mm
                Xbox 1.5xenium os 2.01 Detta står här så jag
                160 gb samaung lättare kan få hjälp
                samsung dvd
                x2.4983.06 du har väl kollat

http://forum.psxcare.com/support/forumdisplay.php?f=62

sökfunktionen högst upp på sidan är bra

Comment

Nä jag har inte heller någon speciell erfarenhet av det, vet bara att för mig så har det fungerat perfekt! Men det är väl kanske bara tur, vem vet ? :P

Lucif3r: Det var DVD'n som inte läste några skivor alls, så jag fick en xbox av en polare som hade förstört den, men DVD'n var i bra skick, så jag bytte ut den. Så nu fungerar den igen, ack så är chippet lite konstigt, men men!

Fredde.69: Det beror på vilken ripp du har av spelet. Använder du den på fel ripp så fungerar det inte alls. Bästa är att köpa spelet, så slipper man alla problem

* 1 Xbox360 V0078FK
                  * 2 Xbox V1.3 / V1.4

Comment

jag har köpt spelet, har aldrig laddat ett enda spel av 2 anledningar

1 om alla laddar spel film mm så kommer det tillslut bara göras billiga/skit spel/filmer mm
                    vilket kommer drabba oss spelare/filmälskare men det är upp till var och en sedan så är det för dyrt med spel 250/300 för ny titel/samt 100/200 per film vore lagom då andrahands värdet är dåligt.
                    2 inget bredband
                    samsung dvd

Comment

Original inlägg av fredde.69
                      jag har köpt spelet, har aldrig laddat ett enda spel av 2 anledningar

1 om alla laddar spel film mm så kommer det tillslut bara göras billiga/skit spel/filmer mm
                      vilket kommer drabba oss spelare/filmälskare men det är upp till var och en sedan så är det för dyrt med spel 250/300 för ny titel/samt 100/200 per film vore lagom då andrahands värdet är dåligt.
                      2 inget bredband

Tyvärr kan jag inte hålla med!

För en 20 åring som mig så är det väldigt dyrt att köpa ett spel för 600 kr, en film för 250 kr eller en musik skiva för 150 kr.
                      Det som det hela hänger på är skatter, pengar får dem in ändå.
                      Spel/Filmer i många andra länder är billig i jämförelse med Sverige.

Jag har inte råd att lägga ut dessa utgifter utan laddar ner spel för att prova dem, är dem bra så hyr jag eller köper de spelen.

Pengar får dem in ändå. Även om dem skulle få in väldigt mycket mer om piratkopieringen försvann.
                      Sänkt pris = Mindre piratkopiering!

Din andra anledning kan jag hålla med om att det kan vara jobbigt för din del

Jag uppmanar ingen till att ladda ner spel, utan köp dem som du tycker är bra!

* 1 Xbox360 V0078FK
                      * 2 Xbox V1.3 / V1.4

Comment

håller med Eggan till 100% (dock e ja inte 20 utan 16 ) men det finns ingen möjlighet i världen att ja skulle ha råd me alla spel som kmr ur....... men jaköper dom spel ja verkligen giller (vilket tyvärr är mycket få).....
                        respekt

Comment

att spel är för dyrt håller jag med om och det dåliga andrahands värdet är som sagt vad en facktor att hålla i minne men det går inte om alla laddar förr eller senare så blir det utarmat men som sagt mp3 har jag endel och har vänner och släkt med fet lina
                          men om jag tar några album av en grupp så köper jag en dvd med dom dels som en
                          effeck av att man "lyssnat in sig " samt att jag vill att dom ska fortsätta jag förstår om ni inte har råd och det är upptill var och en men det sulle behövas en massiv uppsamlig mot dom höga priserna och som sagt dåliga spel för 600 har nog ingen råd med så jag hoppas att ni förstår vad jag menar och ha en trevilg spelhelg med pirat/org... spel mvh Fredde
                          samsung dvd

Comment

Förstår vad du menar! Men jag köper de spel som är värd att köpa, dem andra spelar jag inte Så alla spel jag spelar har jag orginal av. Håller med till 100% att man ska stödja bolagen och utvecklarna! Men till de priser är det nästan omöjligt för väldigt många, och som jag har förstått och som det ser ut så är ju ungdomen målgruppen, då måste man väl ändå förstå att man inte har allt för mycket pengar.

* 1 Xbox360 V0078FK
                            * 2 Xbox V1.3 / V1.4

Comment

så är det och det är nog en väldigt köpstark grupp om man ser till det stora hela
                              moppe xbox nalle dator mm så det blir nog så att man "sparar" på mjukvara spelade igenom riddick (SVENSKT) nu och det var nog det skönaste spelet sedan halflife har farcry på pc
                              (ej orginal) vilket gör att det tar imott att spela det. har ej börjat men är sugen som f..
                              och det är ett lånespel (kommpisens har orginalet) för att det ska vara möjligt att kunna spela ett par timmar i veckan 5-15 så måste man låna ladda mm så bolagen skjuter sig själva i foten. har du något höjdarspel att rekomendera mvh fredde
                              samsung dvd

Comment

Jag spelar inte allt för ofta, är mer den typen som gillar att pillra på saker till max

Xbox: Tiger Woods, Fable, Ninja Gaiden etc.
                                Pc: Call of Duty, Doom 3

Jao, dem lär ju inte vara helt okända för dig antar jag

Men Farcry vart jag verkligen besviken på, klart sämsta spel jag lirat någonsin, grafiken är som hämtad ur sent 90-tal.
                                Doom 3 känner jag mig också besviken på, tycker det hela är en kopia på Half Life, fast med bättre grafik. Så långt som jag kommit hittills, skall tilläggas. Men smaken är som baken

* 1 Xbox360 V0078FK
                                * 2 Xbox V1.3 / V1.4

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X