Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

När kommer en ny version av Superdisc?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• När kommer en ny version av Superdisc?

Tjenare.

Sitter på en ganska gammal installerad version av superdisc och tänkte att det var dags att installera en ny version. Såg att 3.7 var den senaste men den verkar ha några månader på nacken.
    Någon som vet om en ny version är på G? Skulle vara så surt att bränna ut och installera för att sen se att en ny version vankas.

Jag håller på och filar på en ny, men det blir inte några större nyheter. X-ecuter 2 4983 bioset, nyare xbmc, nyare avalaunch, några uppdateringar på emulatorer, en webbrowser, uppdaterad dvd2xbox, uppdaterad complex tools m.m.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

en webbrowser??? så man kan sufra på nätet utan Linux eller? soft isf
      har det kommir nån nyare version av surreal än?

Och är det ni (PSXCare) som har gjortr superdisc?
      Du är kung Lucif3r, jag bugar mig inför dig!
      respekt

Jag har nu gått vidare i livet och hänger inte här längre.
      Min xbox kör web/bild/irc-server nu för tiden...
      http://945gl.no-ip.org
      #svenska7/900klubben @ eu.undernet.org bara kika in!

Comment

Original inlägg av Hansi
        Jag håller på och filar på en ny, men det blir inte några större nyheter. X-ecuter 2 4983 bioset, nyare xbmc, nyare avalaunch, några uppdateringar på emulatorer, en webbrowser, uppdaterad dvd2xbox, uppdaterad complex tools m.m.
        Detta låter ju kalas!
        Vet att frågor om datum, klockslag och plats är jobbiga men kan man få en vink om när detta kommer bli färdigt?

Comment

LinksBoks heter den http://ysbox.online.fr och funkar OK. LinksBoks klarar inte Java ännu så den är rätt begränsad men den funkar utmärkt till att läsa forum och slösurfa lite med...

Comment

Och det tar väl c:a en kvart att ladda hem det nya man har användning av från xbins, packa upp och ftp:a över till sin box...
            Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Det hade man iof kunnat göra, bara det att jag har väldigt dålig koll på hur allt fungerar. Köpte min xbox färdigchippad. Föredrar nog att vänta på en rykande färsk superdisc.

Comment

SÅ svårt är det inte, lika bra du sätter igång och lär dig hur man gör. När du väl kommit igång så går det fortare att uppdatera dessa applikationer manuellt än att köra i en helt ny superdisc (c:a 15-20 minuter)

Comment

Ok, sitter och läser igenom dina guider nu.

Comment

Original inlägg av Hansi
                    Tjena Hansi.Är du färdig med nya SuperDisc så man kan tanka hem från vanliga stället?Ha det bra .
                    /Nijo

Comment

Såg att man bara kunde få källkoden(eller vad det nu var) därifrån.

Ingen som vet var man kan ladda hem det färdigt så det bara är att skicka över till boxen?

Comment

Original inlägg av ktd
                        LinksBoks heter den http://ysbox.online.fr och funkar OK. LinksBoks klarar inte Java ännu så den är rätt begränsad men den funkar utmärkt till att läsa forum och slösurfa lite med...

kan ju då utveckla mitt tidigare inlägg med att det var därifrån jag menade..

Comment

T_MAN: finns att hämta ner på irc från #xbins dom har det på en av sina ftp servrar

Comment

ok, tack så mycket!

Comment

Det är väl bara att gå in på IRC och kolla.. finns den där har han lagt ut den.. finns den inte där har han inte lagt ut den..

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                              Auto-Saved
                              EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :)
                              x
                              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                              x
                              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                              Working...
                              X