Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

När kommer en ny version av Superdisc?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Är det här den ska finnas då? #super-disc ?

Comment

Precis... kolla tråden överst i Spel & Mjukvara..

Comment

Hansi,kommer du att slänga in XBFTP 0.62 med i nya SD?Kan du inte fixa så man har ett alternativ att formatera bara C,E också för då kan man ha kvar alla sina spel,filmer etc om man vill göra en nyinstallation tex.

Comment

Det kan du göra själv genom att lägga till i din evox.ini fil i Section "Root"

Item "Warning! Format C partition",@212
          Item "Warning! Format E partition",@213
          Item "Warning! Format F partition",@214
          Item "Warning! Format G partition",@215

Dessa lägger du till längst ner

[Action_12]
          Info "Format C partition WARNING!"
          warning "This will FORMAT THE F PARTITION!"
          Progress "Partitioning/Formatting..."
          Format C:

[Action_13]
          Info "Format E partition WARNING!"
          warning "This will FORMAT THE C PARTITION!"
          Format E:

[Action_14]
          Info "Format F partition WARNING!"
          warning "This will FORMAT THE C PARTITION!"
          Format F:

[Action_15]
          Info "Format G partition WARNING!"
          warning "This will FORMAT THE G PARTITION!"
          Format G:
          "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Hansi,är den på G eller?Ja jag vet:TJAT TJAT TJAT,hehe.

Comment

Du kan ju packa upp en SD3.7rc7 & uppdatera alla program & lägga in senaste evoxdash, bioser, lägga in dina formateringar i evox.ini,packa ihop igen med tex xiso, bränna vipps nyaste SD klar
              "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Har inte brännare för tillfället,en polare ska ta hem senaste SD när den kommer & bränna den hos sig.Tack ändå Pege63.
                Men vi kan ju låta Hansi svara själv på frågan ang release av nya SD.

Comment

ville du ha svaret eller personen i fråga? svaret blir det samma

Comment

Du kan ju inte svara för Hansi när han ska släppa den nya SD!Eller hur?

Comment

Jag släpper aldrig några superdisc, det är ett internt verktyg. Men det brukar inte ta så lång tid innan någon tankspridd tekniker glömmer kvar skivan i någons xbox och sedan finns den på typ hela internet efter en halvtimme.
                      Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Okej,tack för svaret!

Comment

Original inlägg av Nijo
                          Du kan ju inte svara för Hansi när han ska släppa den nya SD!Eller hur?
                          Jo för jag vet att dom inte sprider det alls så därför vet jag & kan.....? kan visst gör ju det ser du väl

Comment

Jag får inte upp någon lista i Superdisc kanalen på irc.
                            Jag skriver "/msg sd-dcc xdcc list" och får upp "sd-dcc No such nick/channel"
                            Vad gör jag galet?

Comment

gå in i #super-disc istället.. funkar mycket bättre..

Comment

kolla under GUIDER

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused:
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X