Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Hur gör jag med bränningen?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Dubbelklicka på rar01 rar så packas det andra upp automatiskt.
    När du skall föra över till en xbox kan du använda C-Xboxtool den packa upp & för över det till xboxen direkt
    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

ja undrar om man kan ha stor nytta av en extra hårddisk om ja varför?kan inget speciellt om xbox.

Comment

Jag Vill göra rarfiler av Iso filen!!!!

Som jag skrev igår jag vill alltså göra rar filer av en iso fil för att kunna dela med mig. Inte hur man packar upp rarfilerna det kan jag redan.Jag lyckas bara göra en rarfil. Vill göra många så som när man laddar hem ett spel är det många typ rar 01, rar02 osv.
        Hårddisk på Xboxen menar du? Det är grymt man kan ha massa spel där istället för på skivor.Och man kan ha musik,filmer,bilder mm. Skitbra!!

Comment

Original inlägg av barkis
          ja undrar om man kan ha stor nytta av en extra hårddisk om ja varför?kan inget speciellt om xbox.
          du kan inte ha en extra hårddisk i Xboxen... du kan däremot byta ut den befintliga mot en större.. och varför skall man göra det ? Jo för en större hårddisk rymmer ju mera plats - dvs mera spel du kan lägga på hårddisken om du inte har en DVD-brännare och bränner dina backuper.

ps. Det här en av de mest spretiga trådar som jag sett på forumet.. alla verkar prata om olika saker ...

Comment

Original inlägg av Horvat
            Som jag skrev igår jag vill alltså göra rar filer av en iso fil för att kunna dela med mig. Inte hur man packar upp rarfilerna det kan jag redan.Jag lyckas bara göra en rarfil. Vill göra många så som när man laddar hem ett spel är det många typ rar 01, rar02 osv.
            1. Starta winrar
            2. Markera ISO-filen och tryck på knappen Lägg till
            3. På fönstret du får upp finns valet: Delad till volymer, tecken
            4. Skriv eller välj 50 000 000 så får du flera rar-filer i 50mb bitar.
            5. Tryck OK

klart..

Comment

Tackar!

Ja nu gick det. Hade varit där och testat lite innan , men visste inte hur många mbite jag skulle skriva in.

Comment

hej ja undrar om det är någon som vet hur man ändrar så att ja kan kolla brända filmer med fjärrkontroll och slipper använda dvd dongle free ?

Comment

du kan patcha xboxdash.xbe med dvd regionfree patchen
                  du gör så här kopiera xboxdash.xbe till PCn valfri mapp, patcha den med region patchen, döp om den till refridvd.xbe, kopiera in den i C:\ på xboxen, i din evox.ini lägger du till följande DVDPlayer= "c:\regfridvd.xbe"
                  "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

ja tackar för hjälpen! men var hittar ja nåt som patchar ja den med?

Comment

sök här på forumet jag har skrivit exakt vad den heter & hur man gör

Comment

är det svårt ja kan inget om xbox utöver att spela å kollar film men tycker ej att xboxens dvd e något speciellt men vill ända att de ska funka? tack pege63.

Comment

Xboxdash_DVD_Region_Free_Patch_v1.04 sök på google tror denligger på V1.07 nu

Comment

har en till fråga har en till xbox hemma den e chippad men ja kan inte komma in till chippet? nån som vet

Comment

har en till fråga har en till xbox hemma den e chippad men ja kan inte komma in till chippet? nån som vet
                              vet vad? Vad vill du göra? Kan du inte starta boxen med chippet aktiverat eller? Funkar XBoxen? Får du något felmeddelande? Vill du öppna boxen och komma 'in' till chippet?

Comment

Komma in till chipet?
                                Komma åt det dvs öppna xboxen eller det sitter 6 skruvar undertill som måste lossas med en speciell skruvmejsel.

Ge mer information på vad exakt du vill göra tack

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X