Om detta är ditt första besök, se till och kika på vår
FAQ genom att klicka på
länken ovanför. För att kunna skriva inlägg måste du registrera
dig, klicka på länken för att fortsätta. För att börja läsa diskussioner välj det forum du är intresserad av i listan.
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Star Wars Knights of the Old Republic II - The Sith Lords
Star Wars Knights of the Old Republic II - The Sith Lords
Någon som har lyckats att lägga in spelet på HD och fått det funka. när jag skall starta kommer ett meddelande upp om att skivan är skadad eller smutsig.
Jag är en droid och står vid en dator. sen väljer jag att man ska öppna en dörr och då ser man en laserstråle träffa min robot och sen blir allt svart.
men om man sparar spelet där och laddar så spelar man halt plötsligt som sin huvudfigur. och med honom går man ut genom en dörr och då helt plötsligt är man en trasig droid som inte kan göra nånting.. skitskummt..
klasminator: Du får helt enkelt låna antingen ett orginal eller låta någon bränna ut det. Det är bara vid detta ställe som det hänger sig på (aka droidbuggen), så att låna spelet är nog det enklaste alternativet om du inte har tillgång till dvd-brännare.
men omd det bara är vid droiden som buggen finns så kanske man skulle kunna fixa en save som man kommer förbi där.. annars så har jag iofs en polare med dvd brännare..
Comment