Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Star Wars Knights of the Old Republic II - The Sith Lords

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Jag har Sith lords på hdd. det funkar perfekt, inga problem alls. Men när jag förde över det så stängde Ftp programmet av överföringen efter en 15-20min så då måste ja kopiera på nyttt. men ja valda att hoppa över filer som jag redan hade kopierat.

Comment

vad heter realease gruppen som gjort backupen?

Comment

jag läste på xboxsaves där det var en kille som hade lagt upp en save. som dock inte funkade men men.. han skrev att man skulle göra så här:

antingen skulle man save precis innan det blev svart och sen stänga av boxen och byte till debug-mode och sen skulle man ladda spelet och sen skulle det antagligen funka..

det funkade för vissa..

ett annat tips var att man skulle ta save precis innan det blev svart och sen gå till main menu för att välja movies, sen skulle man kolla på HELA trailern på sith lords för att sen ladda om saven och då skulle man ha vart förbi svart-grejjen..

det funkade oxå för vissa..

det sista tipset orkar jag inte översätta men, det står här nere.
        ----------------------------------------------------------------------
        For those having difficulty with TSR, you don't have to open it untill you've loaded the game back again. Also, make sure you SAVE AND EXIT after you select debug in the system settings. Make sure you reboot too or the changes wont be saved to the evox ini. It should go without saying that you need to load the game through Evox if using the Evox TSR debug mode.

Here's how to do it, in easy steps...

1st MAKE SURE YOU CAN NETWORK YOUR PC AND XBOX!
        Save KOTOR2 right before you access the terminal
        Boot to Evox
        Change TSR mode to debug in System Settings
        SAVE AND EXIT, now reboot xbox
        Load Evox again, choose KOTOR 2 and load your save game
        Ok, now leave the game alone for a second and open an internet window in your PC
        Type this in the address bar telnet:192.168.0.3, but obviously with your IP
        A new window will pop up so type FR but don't press ENTER yet
        Now play KOTOR 2 up untill the cut-scene where the droid gets shot and just as the screen fades to black hit ENTER on your computer keyboard.
        Now simply type UF, hit ENTER and the game should load the next section.
        ------------------------------------------------------------------------
        efter man hade gjort så så hade spelet hoppat igång direkt. har dock inte provat nått av dom själv. så jag vet inte om nått funkar. men ni kan väl skriva om nått av dom funkar..
        För nordmännens raseri, Bevare oss du milde gud

Comment

Kan du använda Debug mode i Evox då?
          Det här med Telnet och FR, det handlar igentiligen bara om att fördröja acess tiden till din HD. Enklaste att göra är att bränna ut det på en dvd skiva.

TRO mig jag har testat!

Comment

jahapp.. jag har ingen aning då jag inte har orkat provat ännu...

jag skrev typ bara av det som stod på den andra sidan. men det där med telnet funkade iallafall för ganska många.

Comment

Jo, testa för all del, men om man vill köra om spelet igen så måste man ju krångla med telnet igen. Your choice, pal!

Comment

jaja.. jag är inte mycket för att orka hålla på med det

jag lär få bränna det av nån

Comment

Rätt tänkt!

Comment

Det finns en hdd-fix. Sök runt på DC efter kotor 2, det finns även en på tpb. Lägg bara in den default.xbe sen måste du starta ett nytt spel.

Comment

Hmm, hade för mig att den inte funka...

Comment

ofan. det hade jag ingen aning. ska kolla på DC genast. tackar tackar.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                        Auto-Saved
                        Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
                        x
                        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                        x
                        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                        Working...
                        X