Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ställa in klockan...

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Man kan ställa in klockan i AVA dashen har jag för mig.
    Med EvoX menár du dashen för den heter just EvoXdashen eller remoteX.

Vill du flasha om bioset så måste man göra som man gjorde första gången, jag har aldrig flashat ett TSOP (orginalbios) dom är olika stora beroende på vers av xbox
    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Menar du Avalaunch med AVA?

Comment

när du går in på avalaunch så ställs klockan någorlunda rätt, alltså den ställer sig på 2001 eller något men du kan spela spel med den då.
        "-Jag är inte rädd för att dö.. Jag vill bara inte!"

Comment

Original inlägg av mEn_mAn
          "-Jag är inte rädd för att dö.. Jag vill bara inte!"
          Det är inte rädslan som skrämmer människan det är att sluta existera som skrämmer människan.
          Eftersom jag har en sådan erfarenhet, så kan jag säga dig något om det ämnet
          "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X