I denna tråd får ni som har en PHILIPS dvd-läsare i xboxen diskutera vilka media som fungerar bra. Se bifogad bild för att se om er dvd-läsare är en PHILIPS.
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Vilka CD/DVD media fungerar i en XBOX med en PHILIPS dvdläsare?
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Vilka CD/DVD media fungerar i en XBOX med en PHILIPS dvdläsare?
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Tags: Inga
- Stuck
- Citat
- Flag
-
Kan tillägga att Fortis DVD-R "inte" fungerar på denna variant.
Däremot har jag fått memorex DVD-R att fungera bra.
Finns det förresten nån som vet ifall det finns en hackad firmware till denna läsare så att den kan ta de flesta mediatyperna? Länk sökes.Last edited by 666; 2004-02-10, 14:23.
- Citat
- Flag
Comment
-
Har då bara fått två cd-r skivor att funka det ena var en vivastar och det andra var en tdk som som var grön på obansidan.. sen har jag pröva fujifilm och tdk och hp cd-rw och alla dom har funkat.. sen har jag prövat en verbatime dvd+r och den funkade inte men en dvd-rw av märke philips funkar ibland=) konstigt att den bara funkar ibland.. sen ha rjag prövat många fler som inte funkat.. å Jag har en philips läsare xboxen.. /Danne
- Citat
- Flag
Comment
-
Funkar:
Verbatim DVD-R brända i 1x,2x
Memorex DVD-R brända i 2x
Sony DVD-RW brända i 1x
Biltema CD-RW brända i 16x
Funkar ej:
Verbatim DVD+R brända i 2,4X
Maxell DVD-RW brända i 2xLast edited by psychocowboy; 2004-10-13, 20:29.
- Citat
- Flag
Comment

Comment