Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Vilka CD/DVD media fungerar i en XBOX med en THOMSON dvdläsare?

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

suck

Jag har en fråga jag läste nånstans att tidiga xbox har thomson dvd jag har köpt en nyligen och fick en thomson dvd, har jag en gammal version? eller sitter det thomson i både nya o gamla versioner.skulle vara roligt att veta vad ni har för versioner och om ni chippat eller moddat

Comment

japp

jag har bränt 4 st cd-rw av märket TDK, alla av dom funkar!

Comment

Vad har du bränt för grejer då??

Comment

Original inlägg av nelz
          Jag har en fråga jag läste nånstans att tidiga xbox har thomson dvd jag har köpt en nyligen och fick en thomson dvd, har jag en gammal version? eller sitter det thomson i både nya o gamla versioner.skulle vara roligt att veta vad ni har för versioner och om ni chippat eller moddat
          Det sitter Thomson även i nyare xbox.
          Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

testat

För mej funkar maxell cd-rw och lead data dvd-r
            har testat med spel film o musik

Comment

nån som vet om PHILPS DVD+RW funkar?????
              too bad man...

Comment

dvd

Original inlägg av HagelBrakarn
                Vad har du bränt för grejer då??

dvd-r filmer,,,xbox spel data ,,,,FUNKAR KLOCKRENT!! ALLA 50st skivorna har funkat finfint
                (3 dagars ban, kringgått *-filtret)

Comment

Om man har ett xbox spel på datan som får plats på en cd-rw skiva, kan man då bränna det på den och spela det i xboxen???
                  Alltså en chipad box. Hur ska man bränna om det går?

Comment

Det går bra att bränna ut det på en vanlig cd skiva om spelet får plats.. Du tar och startar nero om du har det som brännar program? Och sen där det står att du kan välja typ iso. iso/udf osv där tar du och klickar på open nere i högra hörnet och sen tar du bara fram den iso fil spelet. Sen äre bara att bränna.. om du nu har ett uppakat spel äre bara att bränna ut det dirkekt har jag för mig..

Comment

ska köpa bulkpaq dvd skivor funkar dem på min thomson?? tacksam för svar
                      Avstängt - Kringgått ***-filtret

Comment

Infotech fungerar felfritt och är billiga. jag har bränt ca 20 dvd.
                        http://mediabutiken.com/easyshop/

Comment

japp

Original inlägg av ahmed
                          ska köpa bulkpaq dvd skivor funkar dem på min thomson?? tacksam för svar
                          på min xbox funkar dom kanon har thomson min kompis har phillips där går dom ej

Comment

tack äntligen nån som svarar..ja köpte dem igår och dem funkar bra den funkar även på min kompis phillips (brände dvd film och pröva på båda)

de e ahmed som skriver fast på nån annans användarnamn

Comment

Ritek DVD-R 2X
                              Ritek DVD-R 4X
                              Traxdata DVD-R
                              One DVD-R 4X

Funkar perfect. Har testat en massa CD-RW, alla har funkat.
                              Brännare NEC ND2510A
                              Last edited by Jonnte888; 2004-10-13, 09:12.

Comment

fuji cd-rw funkar klockrent också.......

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X