Om detta är ditt första besök, se till och kika på vår
FAQ genom att klicka på
länken ovanför. För att kunna skriva inlägg måste du registrera
dig, klicka på länken för att fortsätta. För att börja läsa diskussioner välj det forum du är intresserad av i listan.
Hur kul skulle det vara ifall man köpte ett färdig moddat skal???
Det blir ju mer personligt om man moddar den själv...
men dom borde börja sälja neon och andra moddnings grejjer...
Originally posted by klasminator Hur kul skulle det vara ifall man köpte ett färdig moddat skal???
Det blir ju mer personligt om man moddar den själv...
men dom borde börja sälja neon och andra moddnings grejjer...
Jo men alla kan ju inte modda själva,jag har moddat 3 st & är ganska nöjd men det vore ju schysst om man kunde köpa färdigmoddade skal.
Isåfall skulle det bli paintbrushade skal i 1500:- klassen :-)
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Det har vi gjort förut, ni som sett psx-skalen i söderbutiken (med aik, hammarby, djurgården) eller vår dreamcast med matrix-design vet vad jag menar :-)
Jag måste bara försöka ta reda på vem som målade dom, det var en f.d. anställd som kände någon osv.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Originally posted by Hansi Det har vi gjort förut, ni som sett psx-skalen i söderbutiken (med aik, hammarby, djurgården) eller vår dreamcast med matrix-design vet vad jag menar :-)
Jag måste bara försöka ta reda på vem som målade dom, det var en f.d. anställd som kände någon osv.
Jag har tex sett dessa skal & kan bara säga:Skitsnygga.
Hoppas du får tag på denna snubbe.
Hoppas han el ni kan fixa XBox märkena genomskinliga som denna bild:
nä det blir det inte.. inte med den jag hade.. ska bara hitta min kamera sen kan jag slänga upp en bild.. min är så klar den kan bli..!
Suveränt om det ej blev frostat för nagelborttagning brukar innehålla nått ämne som brukar imma igen plast etc.Ta reda på vilket din syrra använder så ska jag köpa det.
Suveränt om det ej blev frostat för nagelborttagning brukar innehålla nått ämne som brukar imma igen plast etc.Ta reda på vilket din syrra använder så ska jag köpa det.
hon använder hms egna nagelborttagning.. så här blev mitt:
Comment