Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

HANSI:Kommer ni att börja sälja moddade skal?

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• HANSI:Kommer ni att börja sälja moddade skal?

Kommer ni att börja sälja färdig moddade skal som är lackade etc?
    Hoppas ni kommer att göra det.

Hur kul skulle det vara ifall man köpte ett färdig moddat skal???
    Det blir ju mer personligt om man moddar den själv...
    men dom borde börja sälja neon och andra moddnings grejjer...
    För nordmännens raseri, Bevare oss du milde gud

Comment

Originally posted by klasminator
      Hur kul skulle det vara ifall man köpte ett färdig moddat skal???
      Det blir ju mer personligt om man moddar den själv...
      men dom borde börja sälja neon och andra moddnings grejjer...
      Jo men alla kan ju inte modda själva,jag har moddat 3 st & är ganska nöjd men det vore ju schysst om man kunde köpa färdigmoddade skal.

Comment

Isåfall skulle det bli paintbrushade skal i 1500:- klassen :-)
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Originally posted by Hansi
          Isåfall skulle det bli paintbrushade skal i 1500:- klassen :-)
          Sign me up,hehe.Jag votar att ni gör detta.

Comment

Det har vi gjort förut, ni som sett psx-skalen i söderbutiken (med aik, hammarby, djurgården) eller vår dreamcast med matrix-design vet vad jag menar :-)

Jag måste bara försöka ta reda på vem som målade dom, det var en f.d. anställd som kände någon osv.
            Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Originally posted by Hansi
              Det har vi gjort förut, ni som sett psx-skalen i söderbutiken (med aik, hammarby, djurgården) eller vår dreamcast med matrix-design vet vad jag menar :-)

Jag måste bara försöka ta reda på vem som målade dom, det var en f.d. anställd som kände någon osv.
              Jag har tex sett dessa skal & kan bara säga:Skitsnygga.
              Hoppas du får tag på denna snubbe.
              Hoppas han el ni kan fixa XBox märkena genomskinliga som denna bild:

Comment

Hoppas han el ni kan fixa XBox märkena genomskinliga som denna bild:
                det är ju bara att använda lite nagelborttagningsmedel vad det nu heter
                jag använde min syrras.. hms egna det gick hur bra som helst
                "-Jag är inte rädd för att dö.. Jag vill bara inte!"

Comment

Men då kommer den inte att se ut så,det blir frostat med nagelborttagning.

Comment

nä det blir det inte.. inte med den jag hade.. ska bara hitta min kamera sen kan jag slänga upp en bild.. min är så klar den kan bli..!

Comment

Original inlägg av mEn_mAn
                      nä det blir det inte.. inte med den jag hade.. ska bara hitta min kamera sen kan jag slänga upp en bild.. min är så klar den kan bli..!
                      Suveränt om det ej blev frostat för nagelborttagning brukar innehålla nått ämne som brukar imma igen plast etc.Ta reda på vilket din syrra använder så ska jag köpa det.

Comment

Suveränt om det ej blev frostat för nagelborttagning brukar innehålla nått ämne som brukar imma igen plast etc.Ta reda på vilket din syrra använder så ska jag köpa det.
                        hon använder hms egna nagelborttagning.. så här blev mitt:
                        Attached Files

Comment

Frostat!! Nej nej

Min blev frostad så jag slipade ner min med 1500 vattenslip papper och sen så tog jag klarlack och då blev den gennomskinlig såd et går om man vill.
                          KB

Comment

Original inlägg av mEn_mAn
                            hon använder hms egna nagelborttagning.. så här blev mitt:
                            Du kan ju berätta vilken,dom hade flera stycken av sina egna.Köpte 2 st.Ingen av dem var som du berättade så jag måste ha köpt fel.

Comment

Du kan ju berätta vilken,dom hade flera stycken av sina egna.Köpte 2 st.Ingen av dem var som du berättade så jag måste ha köpt fel.
                              aj då, jag trodde bara de gjorde en själv utan aceton.
                              men det är en 150ml färglös burk där det står:

nail polish
                              remover
                              by H&M

no aceton

Comment

Working...
                              X