Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
HANSI:Kommer ni att börja sälja moddade skal?
Collapse
X
-
Vad händer ifall man tar sånt med aceton i? E de då det blir immigt?Original inlägg av mEn_mAnaj då, jag trodde bara de gjorde en själv utan aceton.
men det är en 150ml färglös burk där det står:
nail polish
remover
by H&M
no aceton
Jag har inte riktigt fattat det här men om jag pillar bort den där xbox logon måste jag då limma fast den sen?
Och vet någon var jag kan få tag på passade gröna dioder att ha under logon?
Och den slutgiltiga frågan gäller konsol skins! Har inte psxcare.com lust att ta in lite klistermärken att ha på boxarna? Kan ni inte ta in sånna som e på www.skinefx.com?Xbox V.1.0.............................\...../...__......___.....\....../
Xecuter 2.1 PRO.......................\../....|__)...|.....|.....\../
Thomson DVD.........................../..\....|__)...|___|...../..\
Maxtor 80 Gb 7200Rpm............./.....\......................./.....\
Evolution X
Comment
-
ja, om du har aceton i så blir det immigt.Vad händer ifall man tar sånt med aceton i? E de då det blir immigt?
Jag har inte riktigt fattat det här men om jag pillar bort den där xbox logon måste jag då limma fast den sen?
det är inte nödvändigt men om du ofta flyttar runder med din xbox bör du göra det så att den inte rammlar av."-Jag är inte rädd för att dö.. Jag vill bara inte!"
Comment
-
Original inlägg av mEn_mAnja, om du har aceton i så blir det immigt.
det är inte nödvändigt men om du ofta flyttar runder med din xbox bör du göra det så att den inte rammlar av.
Om man inte har en dremel då? Är det ingen annan som har testat att borra? Och sitter det inte en tunn skiva metall på insidan? Vad ska man ha för matrial på bilden man ska sätta under "juvelen"? Vanligt papper eller?Jag vill gärna veta allt innan jag börjar pilla på xboxen
Xbox V.1.0.............................\...../...__......___.....\....../
Evolution X
Comment
-
har man ingen dremel så kan man borra och sen såga skulle jag tro..!Om man inte har en dremel då? Är det ingen annan som har testat att borra? Och sitter det inte en tunn skiva metall på insidan? Vad ska man ha för matrial på bilden man ska sätta under "juvelen"? Vanligt papper eller?Jag vill gärna veta allt innan jag börjar pilla på xboxen
du har alldeles rätt, där sitter ett metallhölje innanför skalet men det tar du bort innan du börjar borra och såga.
matrial under? jo där kan du sätta vad som passar.
hur ska man då lära sig?köp ett färdigt skal som gjorts av proffs istället för att få ett amatör mässigt gjort skal"-Jag är inte rädd för att dö.. Jag vill bara inte!"
Comment
-
Jag får snart min diod slinga som jag ska ha under juvelen! Så snart ska det borras....några sista bra råd? Är det ingen som har lyckats att göra det fint utan en dremel?Xbox V.1.0.............................\...../...__......___.....\....../
Evolution X
Comment
-
Pep din diod? Vad va det för nån du hade köpt då?Xbox V.1.0.............................\...../...__......___.....\....../
Evolution X
Comment

Comment