Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

HANSI:Kommer ni att börja sälja moddade skal?

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Kan ni inte ta in några såna här skal?

http://xbox.dalquen.com/modules.php?...&orderby=dateD

Comment

Original inlägg av mEn_mAn
      aj då, jag trodde bara de gjorde en själv utan aceton.
      men det är en 150ml färglös burk där det står:

nail polish
      remover
      by H&M

no aceton
      Vad händer ifall man tar sånt med aceton i? E de då det blir immigt?
      Jag har inte riktigt fattat det här men om jag pillar bort den där xbox logon måste jag då limma fast den sen?
      Och vet någon var jag kan få tag på passade gröna dioder att ha under logon?
      Och den slutgiltiga frågan gäller konsol skins! Har inte psxcare.com lust att ta in lite klistermärken att ha på boxarna? Kan ni inte ta in sånna som e på www.skinefx.com?
      Xbox V.1.0.............................\...../...__......___.....\....../
      Xecuter 2.1 PRO.......................\../....|__)...|.....|.....\../
      Thomson DVD.........................../..\....|__)...|___|...../..\
      Maxtor 80 Gb 7200Rpm............./.....\......................./.....\
      Evolution X

Comment

Vad händer ifall man tar sånt med aceton i? E de då det blir immigt?
        Jag har inte riktigt fattat det här men om jag pillar bort den där xbox logon måste jag då limma fast den sen?
        ja, om du har aceton i så blir det immigt.
        det är inte nödvändigt men om du ofta flyttar runder med din xbox bör du göra det så att den inte rammlar av.
        "-Jag är inte rädd för att dö.. Jag vill bara inte!"

Comment

Original inlägg av mEn_mAn
          ja, om du har aceton i så blir det immigt.
          det är inte nödvändigt men om du ofta flyttar runder med din xbox bör du göra det så att den inte rammlar av.

Om man inte har en dremel då? Är det ingen annan som har testat att borra? Och sitter det inte en tunn skiva metall på insidan? Vad ska man ha för matrial på bilden man ska sätta under "juvelen"? Vanligt papper eller?Jag vill gärna veta allt innan jag börjar pilla på xboxen
          Evolution X

Comment

köp ett färdigt skal som gjorts av proffs istället för att få ett amatör mässigt gjort skal
            "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Om man inte har en dremel då? Är det ingen annan som har testat att borra? Och sitter det inte en tunn skiva metall på insidan? Vad ska man ha för matrial på bilden man ska sätta under "juvelen"? Vanligt papper eller?Jag vill gärna veta allt innan jag börjar pilla på xboxen
              har man ingen dremel så kan man borra och sen såga skulle jag tro..!
              du har alldeles rätt, där sitter ett metallhölje innanför skalet men det tar du bort innan du börjar borra och såga.
              matrial under? jo där kan du sätta vad som passar.

köp ett färdigt skal som gjorts av proffs istället för att få ett amatör mässigt gjort skal
              hur ska man då lära sig?

Comment

jag borrade...

tog ett jävla tag att slipa och grejja sen...pluss att hålet blev för litet...

Comment

Jag får snart min diod slinga som jag ska ha under juvelen! Så snart ska det borras....några sista bra råd? Är det ingen som har lyckats att göra det fint utan en dremel?
                  Evolution X

Comment

kolla först så att den inte piper...
                    min gjorde det och jag upptäckte det efter jag gjort hål...
                    så jag fick vira den full med isolerning...

Comment

Pep din diod? Vad va det för nån du hade köpt då?
                      Evolution X

Comment

Pep din diod? Vad va det för nån du hade köpt då?
                        min piper med men inget man hör under skalet, jag köpte min på clas ohlsson.

Comment

köppt en el slinga som jag rullade ihop...den tjuter som fan! men det är bara med den transformatorn...sånt härligt tinnitus pip som överröstar ALLT!

Comment

Working...
                          X