Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Hur varm är eran xbox?!

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Ja har bytt till en papst fläkt (12 db), kör den på 100 % och xboxen går sällan över 50 grader... men det är moderkortet, cpun går sällan över 47... Angående vilken temperatur xboxen stänger av vid... Jag råkade dra ur min fläktkabel och efter en kvart stängde den av, jag slog på den och kolla, då stod den på 90 grader.

Comment

fränt

Comment

Min visad en gång på 144 grader Celsius då blev man lite orolig...
        Efter det visade den noll sen så har det varit stabilt igen.
        Tror den var lite arg för att jag hade grävt på fel ställen.

Comment

min hd e xtremt kall..... jag hade tankat filer till xboxen konstant i en timme och den höll 31.5 grader........

Comment

jag har en crystal xbox med sunbeam neon ljus och akasa led fläkt min hårdisk ligger på drygt 20grader min processor och mobo ligger på 4.0grader nääj ni läste inte fel FYRA GRADER kan starkt rekomendera akasa fläkten finns på elfa och kostar 55kr om någon undrar

Comment

Den som säger sin temp (Å inte sitter men Rövtermo intryckt i kontrollporten) hoppas jag inte har ett crystal.. eftersom dom inte ens HAR temp sensorer.. //GöttMos
              "Movies dont create psychos, movies make psychos more creative"

Comment

Original inlägg av solan
                jag har en crystal xbox med sunbeam neon ljus och akasa led fläkt min hårdisk ligger på drygt 20grader min processor och mobo ligger på 4.0grader nääj ni läste inte fel FYRA GRADER kan starkt rekomendera akasa fläkten finns på elfa och kostar 55kr om någon undrar
                4C .. hihi.. Crystal har inte ens tempsensorer.. NEJ,DU LÄSTE INTE FEL.. DEN HAR INTE ENS TEMPSENSORER

Comment

oj det var konstig genom att jag KAN se värmen på både mitt skin och i settings så då har det väl blivit fel på fabriken eller nåt (obs jag har chippning) självklart

Comment

.. Antingen så har det väl blitt fel i ihopsnickrandet av ditt kryss.. eller så är det jag som är helt ute å åker rullstol på motorvägen??
                    Nått riktigt PRO som har lust å hjälpa oss me detta.. har Crystal Temp eller inte.. har är nästan 1000 på att dom inte har det.. 1.6:an är ju en lite "nedbantad" version av dom andra i gruppen.. lika bra, fast inte lika dYr i utförandet.. GöttMos

Comment

foto
                      http://img24.exs.cx/img24/1434/temp3jn.jpg
                      Last edited by solan; 2005-01-31, 22:09.

Comment

4 grader står de på alla utan termometer... iblant slår dom om till 64... enda sättet att komma ner till sånna temperaturer är väll gaskylning... å de är kanske en aning extremt... lr va tror ni???

Comment

hahahaha... Temp anvisningen funkar inte i någon 1.6 ´ver vad jag vet,
                          Solan lär ha en jävla bra kylning omden ligger på 4c haha

Tänk efter lite vad ligger en normal rums temp på?
                          hahaha

Comment

skulle va ganska coolt me en xbox som låg på 4c, ganska stabil... men den skulle nog låta en del om man inte har någon mirakelfläkt

Comment

jag har vänt på min fläkt

Comment

ställ den i frysen då hör du inget av den heller & blir cool som bara den
                                "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Working...
                                X