Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

får snart ett vansinnes

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

sätt den på ohm

Comment

Eller ställ den på "PIP" läget det är roligare!
      PIP=1.0-1.4
      Ver 1.4 <> SmartXX v2
      LCD(blå)<>Blå/Röda Eject dioder
      IR-Mod<>XBMC

Comment

ok tack.

Comment

Hepp, råkade göra en 1.5 rebuild på en 1.4 och resultatet blir att boxen är totalt död. Hände igenting när du försöker starta den...

Började göra så att jag lödar alla som 1.4or och strular det gör jag rebuilden också...
          Provade mäta på det för ett tag sen men fick inte det alls att fungera...
          MvH: Tony
          ------------------------
          XBOX 1.6 Crystal,
          Maxtor 250GB
          Samsung DVD-rom
          SmartXX using M8_16 bios
          XBMC as dashboard.
          LCD, ATA100 MOD, NEM-X-IR MOD, SPDIF, S-VIDEO, ILLUMINATON LOGO (BLÅ).

Comment

Har lött ca 3 boxar som jag trott varit 1.5-or och efter lödning funka dom fint
            Var väl 1.5-or då?

Comment

Låter konstigt att den skulle dö bara för att man gör en 1.5 rebuild. Jorden är ju verkligen ingen fara för det är ju elektriskt sett samma punkt så det är ju frågan om 3.3v är två olika 3.3v punkter. Kan det inte vara så att du satte den fel lr?

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes:
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X