men skit i eurasia.. fan ta och lägg in ett BIOS direkt! ja använde inte eurasia och de funkar perfekt.
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Bootar inte Eurasia disc 1.3
Collapse
X
-
Läs 1:a inlägget igen. Upprepa tills du förstår vad som står där :-)Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
Jag tror nog jag vet hur man ska göra eftersom jag själv gjort det ett antal ggr, läs första inlägget som Hansi säger, sen kan du komma med förslag...Original inlägg av XeoN_va ska ni me sånt?? det bara gör allt svårare. bränn ett m8 bios och bränn det med en dummy på 50mb. sen så lägg in o flasha chippet med detta! sen installerar du Slayers 2.6 och allt e klart! bara sätt på o njut!
Original inlägg av rejjo, 5 april -06
"Har du inget och göra, skriv en guide!"
- Citat
- Flag
Comment
-
Ja hade flashbiosen gått igång så hade det ju saken varit löst för länge sedan
Men på vissa 1.6 versioner startar ju inte denna och då måste man flasha från cromwell bioset, och det klarar inte att direkt flasha från en biosfil som ligger på en cd varken med eller utan dummy fil.. Utan man kör med eurasia då...
Så igår beställde jag ett SmartXX.. hoppas det fooonkar bättre ! Behöver ju inte löda om ngt (LPC Rebulid, pinheader), bara sätta i det i slotten.. och ta bort bt då..
Tack till alla som försökt hjälpa till iaf
Mvh Andreas
- Citat
- Flag
Comment
-
Kom på att du skulle ju kunna sätta in chippet i en annan redan chippad xbox och få igång flashbios där, sen flasha chipet och sätta det i din xbox. Fast det kanske är lite bökit...
Original inlägg av rejjo, 5 april -06
"Har du inget och göra, skriv en guide!"
- Citat
- Flag
Comment
-
Original inlägg av nypanBytte till ett SmartXX , kan starkt rekommendera detta ist, smidigt som katten.. tog typ 5 min att löda, behöver inte ens pinheader
Kan jag få ditt tele# så kan mina kunder ringa dig och få förklarat varför jag alltid avråder från duox2 och rekommenderar smartxx lt/opx istället :-)Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment

Comment