Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Hur fungerar X.B.I.T lödfritt för alla?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

var finns det då?

Comment

Ge mig din email så ska du få den
      "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Original inlägg av pege63
        Ge mig din email så ska du få den
        Bah! Värst vad du blev hjälpsam då! (Threadcrossing)

Comment

smashing_kivi@*******.com
          tack så mycket!

Comment

vill du ha den eller ej? så ska jag skicka dig länken till xbmc senaste 040505
            "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

h o t m a i l.com

Comment

ångrat dig?

Comment

Original inlägg av Kivi
                  ångrat dig?
                  E gjort den 6 maj 2004 10:36

Comment

VAFAN!! hur lång tid tar det att flasha kortet typ? det har stått i iaf tio minuter nu utan resultat.
                    bajs.

Comment

Tjaa

När jag kommer hem från jobbet ska jag flasha Xbit chippet jag beställde! jobbar som datatekniker men fick fasen läsa på rejält innan jag fattade allt..
                      får se hur det går ikväll.
                      Blir iallafall att flasha via USB först innan fysisk chip-installation, har laddat ner 4983.06 BIOS samt Superdisc 3.7rc8 som jag bränt på DVD-RW skiva.

funkar inte det här klockrent ska jag ta mig en STOR GROGG..och kanske försöka igen haha =)

Comment

Kiwi - ICQ - MSN

eftersom vi verkar sitta i samma båt, kan du adda mig på ICQ eller MSN så kan vi utbyta lite tankar vid installationen..

icq=333165
                        MSN=dansjo@yahoo.com

Comment

jag har addat dig, men du verkar inte vara online. det går åt helvete för mig, jag behöver hjälp.

Comment

pröva flasha på en annan data vissa datorer går det ej

mest på dem nyare dem har nåt som flashningen inte tål

på min dáta gick det ej sen pröva ja på en annan data som har windows 98(tror ej de e orsaken)...pröva flasha på en data som ej har xp installerat
                            Last edited by dizazter-mazter; 2004-05-06, 21:49.

Comment

jag har flashat och så nu, testade med en kompis dator.
                              först så var problemet att lampan blinkade rött. men nu blinkar det inte alls och chippet sitter benhårt, och lampan på chippet lyser. kan det vara nåt fel med bios?

Comment

har läst nånstans att xbit flashprogrammet inte funkar med NFORCE 2 moderkort

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :)
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X