Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

USB-problem, musen låser sig.

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Byt ut det om det är nå fel på kabeln, verkar som det iaf.
    "Peace means reloading guns"

Comment

Ja slå en signal och snacka med dom

Comment

Bl.a. jag har semester denna vecka, de som jobbar den här veckan har lite svårt att hinna med alla telefonsamtal och email. Ha tålamod :-)
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Ok. Då förklarar det varför jag inte fått svar på mitt mail.
          Men vad tror du om chippet? Måste det bytas eller?

Comment

Sånt märker vi efter att ha testat det.
            Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Vill inte låta som ett eko här men, d vägrade fungera på min stationära dator med xp pro men funkade perfa på laptopen (xp home).

Comment

Fungerar det på¨laptopen så är det inget fel på det.

Comment

XP var boven...

Jag försökte flasha mitt xbit hos en polare med xp, men det sket sig hela tiden. Den connectade, men när jag skulle format chippet så låste den sig på block 4-14, olika varje gång. Fick till det genom att köra på en win2k dator. Smidigt chip, inga problem att installera, jag satte dit den i mina hål utan distansringen, funkade klockrent!!!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                  Auto-Saved
                  Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
                  x
                  Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                  x
                  x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                  Working...
                  X